اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل صندوق بیمه روستاییان و عشایر خراسان شمالی:

2700 خانوار امداد خراسان شمالی زیرپوشش بیمه روستاییان هستند

مدیرعامل صندوق بیمه روستاییان و عشایر خراسان شمالی گفت: اکنون 2 هزار و 741 خانوار کمیته امداد این استان زیرپوشش بیمه روستاییان هستند.

2700 خانوار امداد خراسان شمالی زیرپوشش بیمه روستاییان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد علی اسدی بعد از ظهر امروز در نشست با شماری از مسئولان شهرستان، از جامعه عشایر و روستاییان به عنوان معدود بخش‌هایی از جامعه عنوان کرد که از بیمه‌های بازنشستگی و عمر بی نصیب هستند.

وی با بیان اینکه این مهم می‌تواند در آینده برای این قشر زحمت کش مشکلاتی فراهم کند افزود: به همین منظور بیمه روستاییان و عشایر اجرایی شده تا با حداقل پرداختی‌ها این قشر زحمتکش نیز از خدمات این بیمه بهره‌مند شوند.

اسدی با بیان اینکه هم‌اکنون 12 هزار و 82 خانوار روستایی و عشایر استان از این بیمه‌ها برخوردارند، گفت: البته برای ورود به این صندوق یک‌سری شرایط مورد نیاز است که حتماً باید از سوی افراد مورد توجه قرار بگیرد.

وی نخستین شرط برای عضویت در این صندوق بیمه‌ای را سکونت خانوارها در روستا و محل دانست.

به گفته مدیرعامل صندوق بیمه روستاییان و عشایر استان خراسان شمالی، طرح روستاییان و عشایر یک طرح ملی بوده که افراد صرفاً با پرداخت 90 هزار و تا 234 هزار تومان در طول سال از برخی خدمات از جمله از کارافتادگی و بازنشستگی این بیمه بهره‌مند می‌شوند.

وی خواستار مشارکت مسئولان شهرستان به ویژه بخشداران و دهیاران برای توسعه و ترویج این بیمه در سطح روستاها و عشایر شهرستان بجنورد شد.

انتهای پیام/63002/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول