اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

پرداخت 2 میلیارد ریال کمک موردی به مددجویان زنجانی

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان از پرداخت 2 میلیارد ریال کمک موردی به مددجویان زنجانی خبر داد.

پرداخت 2 میلیارد ریال کمک موردی به مددجویان زنجانی

اصغر پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط این نهاد در سال‌جاری پرداخت.

وی با اشاره به اینکه از آغاز سال‌جاری تاکنون بیش از 40 سرفصل خدماتی و حمایتی به جامعه هدف کمیته امداد شهرستان زنجان ارائه شده، اضافه کرد: خدمات مذکور بر اساس نیازسنجی صورت گرفته، ارائه شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با بیان اینکه خدمات ارائه شده طی سال‌جاری با در نظر گرفتن رویکردهای کمیته امداد در دهه چهارم که توانمندسازی مددجویان و ارائه خدمات هدفمند است، انجام شده، تصریح کرد: یکی از خدمات هدفمندی که طی این مدت به مددجویان ارائه شده، کمک‌های موردی است.

این مسئول با اشاره به اینکه در 9 ماهه گذشته از سال‌جاری 2 میلیارد ریال کمک موردی به مددجویان زنجانی پرداخت شده است، اضافه کرد: موارد پرداخت این کمک‌ها در بخش درمان، ازدواج، رفع مشکلات معیشتی و... است.

پناهی در ادامه به برخی از طرح‌های مشارکتی اجرایی توسط کمیته امداد اشاره و بیان داشت: جمع‌آوری صدقات یکی از عمده طرح‌های اجرایی توسط کمیته امداد است که به صورت مستمر در طول سال انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری صدقات بر اساس عمل به سنت‌های حسنه صورت می‌گیرد، افزود: خوشبختانه با اطلاع‌رسانی انجام شده اعتقادات عمیق مذهبی که در بین مردم شهرستان وجود دارد، طرح صدقات به یکی از طرح‌های پردرآمد تبدیل شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان با تقدیر از مشارکت خوب مردم زنجان در کمک به مددجویان زیر پوشش این نهاد گفت: مردم زنجان به دلیل اعتقادات بالای مذهبی نقش مهمی در راستای کمک به محرومان دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه جمع‌آوری صدقات از محل صندوق‌ها بزرگ، کوچک و متوسط صورت می‌گیرد، متذکر شد: در حال حاضر 60 هزار صندوق صدقه شامل صندوق‌های خانگی، ادارات و معابر و میادین در شهرستان زنجان وجود دارد.

وی با اشاره به جمع‌آوری 2 میلیارد و 340 میلیون ریال صدقه طی دی ماه امسال اذعان داشت: این مبالغ برای رفع مشکلات معیشتی، فرهنگی، ازدواج، بدهی های مالی و... مددجویان هزینه می‌شود.

انتهای پیام/73005/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول