اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زاهدان:

استفاده از ظرفیت‌های اجرایی سبب رونق فرهنگ مطالعه در جامعه می‌شود

فرماندار زاهدان در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های اجرایی سبب رونق فرهنگ مطالعه در جامعه می‌شود.

استفاده از ظرفیت‌های اجرایی سبب رونق فرهنگ مطالعه در جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان زاهدان، ارجمندی در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اظهار داشت: استفاده از ظرفیت‌های اجرایی سبب رونق فرهنگ مطالعه در جامعه می‌شود.

فرماندار زاهدان در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی و کمیته نهضت مطالعه مفید این شهرستان با اشاره به ضرورت تشکیل کارگروه‌های پنجگانه سند نهضت مطالعه مفید گفت: کارگروه‌های کودک و نوجوان، فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، پژوهش و تبلیغات و توسعه فیزیکی کتابخانه‌های به ترتیب به ریاست ادارات آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه، صداو سیما و اداره کل کتابخانه‌های عمومی می‌توانند با تشکیل منظم و پیگیری مصوبات گام مهمی در تحقق گسترش فرهنگ مطالعه و نیل به اهداف سند نهضت مطالعه مفید بردارند.

وی همچنین افزود: دستگاه‌های فرهنگی نیز برای اطلاع از ظرفیت‌های کتابخانه و تعامل بیشتر با اداره کتابخانه‌های عمومی از کتابخانه‌ها بازدید به عمل آورند.

ارجمندی همچنین خواستار تبلیغ کتاب و کتابخوانی در بروشورهای نوروزی شهرداری شد.

فرماندار زاهدان درادامه به راهکارهای استفاده روشندلان از کتابخانه‌های عمومی اشاره کرد و خواستار همکاری دستگاه‌های ذیربط برای افزایش امکانات مورد استفاده روشندلان در کتابخانه‌های عمومی شد.

همچنین در این جلسه مقرر شد اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان زاهدان 13 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های مشارکتی زندان زاهدان، فرهنگسرای وحدت و انقلاب، کانون فرهنگی مساجد و آموزش وپرورش اهدای کنند. 

انتهای پیام/75009/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول