اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان خبر داد

جایگاه ویژه اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزان در ترویج فرهنگ مطالعه مفید

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان گفت: جایگاه اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در تبیین و ترویج فرهنگ مطالعه مفید ممتاز و ویژه است.

جایگاه ویژه اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزان در ترویج فرهنگ مطالعه مفید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، مسئولان انجمن اسلامی مدارس عضو قرارگاه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان با حضور در کتابخانه مرکزی همدان بازدیدی از این کتابخانه به عمل آورده و در نشست صمیمی با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و معاون مدیرکل و رئیس کتابخانه مرکزی شرکت کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان در این مراسم گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان منبعث از یک تشکیلات اسلامی و ولایی است.

ارشاد استعدادی ادامه داد: حضور در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان یک توفیق و افتخار است که نصیب اعضای آن شده و باید قدر این فرصت را دانست.

وی بیان داشت: رفتار و عملکرد هر یک از اعضای اتحادیه معرف اتحادیه است و باید همواره با پختگی و اخلاق ناب اسلامی رفتار کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان افزود: جایگاه اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در ارتقا و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی ممتاز و برجسته است.

وی گفت: باید در مدارس و در بین دوستان و همسالان خود در این زمینه همچون موتور محرکه عمل کرده و به گسترش بیش از پیش این فرهنگ کمک کرد.

استعدادی تصریح کرد: استفاده از عقل جمعی در تصمیم‌گیری‌ها بسیار کارساز و مؤثر است و می‌توان از ظرفیت اتحادیه در راستای تقویت تصمیم‌گیری‌های مفید و آینده‌ساز بهره برد.

وی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، مهارت مطالعه مفید در میان اعضای انجمن اسلامی مدرسه، تقویت انگیزه کسب معرفت و بصیرت اسلامی، انقلابی و مهارت‌های عملی زندگی را از مهمترین کارکردهای انجمن‌های اسلامی دانست.

انتهای پیام/89029/ط/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول