اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد سوادکوه خبر داد

درآمد 5 میلیارد ریالی کمیته امداد سوادکوه در سال 92

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان‌های سوادکوه از درآمد نزدیک به پنج میلیارد ریالی کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان از محل درآمدهای ثبتی و غیرثبتی خبر داد.

درآمد 5 میلیارد ریالی کمیته امداد سوادکوه در سال 92

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، ضیا سراجی امشب در جمع خبرنگاران با تقدیر از حضور مردم در مناسبت‌های مختلف به منظور کمک به همنوعان، اظهار داشت: کمک‌های حمایتی و اشتغال‌زایی کمیته امداد شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی به علت وضعیت خاص اقتصادی و معیشتی این منطقه به صورت پررنگی انجام می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی از دو هزار و 945 مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در سوادکوه خبر داد و افزود: 918 نفر از مدد جویان کمیته امداد شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی را مردان و دو هزار و 27 نفر را زنان تشکیل می‌دهد.

وی با بیان اینکه هزار و 701 خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان سوادکوه هستند، خاطرنشان کرد: در طول 11 ماه سال‌جاری تعداد 216 دانش‌آموز و دانشجو به مبلغ 106 میلیون و 900 هزار ریال هزینه تحصیلی دریافت کرده‌اند و 416 مورد مشاوره و آموزش فردی و 32 مورد مشاوره و آموزش گروهی دریافت کرده‌اند.

سراجی از ارائه تعداد 169 مورد وام کار انگیزی، توان افزایی و خودکفایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی شهرستان سوادکوه خبر داد و گفت: مجموع وام برای فعالیت‌های اشتغال‌زایی و خودکفایی برای افراد تحت پوشش مبلغ 11 میلیارد و 605 میلیون ریال بوده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی به درآمدهای مشارکت‌های مردمی در قالب صدقات ثبتی و غیرثبتی اشاره و با یادآوری این نکته که درآمدهای ثبتی شامل کمک‌های نقدی و کمک‌های صندوق صدقات و درآمدهای غیر ثبتی شامل مشارکت مردم و خیران است، تصریح کرد: مجموع درآمدهای ثبتی و غیر ثبتی کمیته امداد امام خمینی شهرستان سوادکوه در 11 ماه سال 92 مبلغ چهار میلیارد و 904 میلیون ریال بوده است که بیش از دو میلیارد و 763 میلیون آن از محل درآمدهای ثبتی و بیش از دو میلیارد و 141 میلیون ریال آن از محل درآمدهای غیر ثبتی بوده است.

انتهای پیام/86015/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول