اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بجنورد خبر داد

کمک 104 میلیارد ریالی مرم نیکوکار بجنورد به کمیته امداد

مدیر کمیته امداد امام خمینی بجنورد گفت: مردم خیر و نوع‌دوست این شهرستان امسال 104 میلیارد و 806 میلیون ریال به این نهاد کمک کردند.

کمک 104 میلیارد ریالی مرم نیکوکار بجنورد به کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، رضا وحدانی اظهار کرد: مردم خیرخواه و نیکوکار این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون در مجموع بیش از 104 میلیارد و 806 میلیون ریال در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی به افراد نیازمند تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

وی یادآور شد: امسال مردم 7 میلیارد ریال در بخش صدقات، 12 میلیارد ریال در بخش زکات و بیش از 6 میلیارد ریال نیز به ایتام تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

وحدانی اظهار کرد: مبالغ جمع‌آوری شده برای خرید جهیزیه نوعروسان، کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان و پرداخت کمک هزینه برای معیشت افراد زیر پوشش این نهاد هزینه شد.

وی افزود: کمیته امداد برای ارائه خدمات بیشتر در قالب معیشت، تأمین مسکن، ارتقای سطح فرهنگی، برطرف کردن نیازهای درمانی و اشتغال و توانمندسازی مددجویان زیر پوشش برنامه‌های زیادی را در دست اقدام دارد که نیازمند کمک خیرین است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بجنورد اضافه کرد: این مبلغ در مقایسه با تعهد این نهاد بیش از 104 درصد رشد داشته است.

وحدانی در ادامه از خیران و مردم نیک‌اندیش خواست تا با اهدای کمک‌های خود به این نهاد زمینه رفع محرومیت از خانواده‌های نیازمند را فراهم سازند.

وی با اشاره به پیش رو بودن سال نو از مردم نیکوکار این شهرستان خواست تا با مشارکت در جشن نیکوکاری که در اسفند ماه برگزار می‌شود به خانواده‌های نیازمند تحت حمایت این نهاد کمک کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی بجنورد در زمینه شناسایی و نحوه توزیع کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده، خاطرنشان کرد: با اقدامات صورت گرفته، افراد نیازمند اولویت‌بندی شده و کمک‌ها با حفظ حرمت خانواده‌ها در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/63002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول