اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی مازندران خبر داد

اعزام 110 گروه دانشجویی به اردوهای جهادی مازندران

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران با بیان اینکه در سال‌جاری 350 نفر در قالب 110 گروه به اردوهای جهادی اعزام شده‌اند، گفت: در نوروز سال گذشته نیز 250 نفر در اردوهای جهادی حضور داشتند.

اعزام 110 گروه دانشجویی به اردوهای جهادی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حمیدرضا لزگی امشب در نشست خبری به مناسبت برگزاری اختتامیه اردوهای جهادی در دانشگاه آزاد اسلامی آمل با بیان اینکه حرکت جهادی دانشجویی از سال 84 در کشور آغاز و در مازندران نیز از سال 86 پیگیری شد، اظهار داشت: این طرح با هدف طراحی و ترویج الگوی زندگی جهادی براساس الگوی زندگی اسلامی و کمک به توانمندسازی مناطق محروم و توانمندسازی علمی این  مناطق صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه از سال 90 اردوهای طرح هجرت مازندران به خارج از استان نیز انجام شد، تصریح کرد: این اردوها در مناطق شادگان خوزستان، مناطق زلزله‌زده آذربایجان و امروز نیز در غرب مازندران صورت گرفته است.

لزگی بیان داشت: امسال اردوهای جهادی مازندران سومین سال حضور خود را در شادگان خوزستان طی می‌کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران با تاکید بر اینکه اردوهای جهادی مازندران موفق به کسب رتبه‌های خوبی در کشور شده است، افزود: این اردوها در طرح ولایت مشهد، المپیاد فرهنگی دانشجویان استان، جشنواره علوم قرانی بابل، جشنواره شعر و ادبیات دفاع مقدس در دانشکده کشاورزی ساری و اجلاسیه شهدای دانشجوی مازندران حضور فعال داشته است.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری 350 نفر در قالب 110 گروه به اردوهای جهادی اعزام شده‌اند، یادآور شد: در نوروز سال گذشته نیز 250 نفر در اردوهای جهادی حضور داشتند.

لزگی با تاکید بر اینکه اردوهای جهادی مازندران در هزارجریب نکا، کیاسر ساری، بندپی بابل، سه هزار تنکابن و اشکورات رامسر متمرکز بود، اظهار داشت: این اردوها با دستاوردهای آموزشی و عمرانی برای مناطق همراه بوده است.

وی با بیان اینکه کمک گرفتن از دستگاه‌های اجرایی برای اردوهای جهادی مشکل است، گفت: این دستگاه‌ها کمکی به این اردوها نمی‌کنند و دانشجویان بیشتر از خیرین و یا دانشگاه‌های خود هزینه امور عمرانی را تامین می‌کنند.

انتهای‌پیام/86011/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول