اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 15 اسفند

طرح نظارت نوروزی در استان مرکزی آغاز می‌شود

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی از آغاز طرح نظارت نوروزی از 15 اسفند ماه خبر داد.

طرح نظارت نوروزی در استان مرکزی آغاز می‌شود

سیدسعید حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طرح نظارت نوروزی با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و افزایش فعالیت تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در دستور کار سازمان دامپزشکی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: به منظور اجرای این طرح چندین اکیپ دامپزشکی در ایام نوروز نظارت بر مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های دامی را برعهده خواهند داشت.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های این اداره در سال آینده گفت: اجرای پروژه نظارت بر مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی در راستای تولید غذای سالم و بهداشتی، پیشگیری از شیوع بیماری‌های دام و طیور، مسائل قرنطینه‌ای، حمل و نقل، اجرای طرح تضمین کیفیت، پایش و مراقبت بیماری‌ها و مایه‌کوبی دام‌ها با اولویت بیماری‌های مشترک از مهم‌ترین اولویت‌های دامپزشکی استان در سال آینده است.

حسینی در ادامه از آغاز طرح مایه‌کوبی تب برفکی خبر داد و بیان کرد: از آنجا که بیماری تب برفکی علاوه بر خسارت‌های بهداشتی از نظر اقتصادی نیز خسارت‌های فراوانی در پی دارد و اخیرا موردی از این بیماری در چند دامداری مشاهده شده است، طرح جدید مایه‌کوبی تب برفکی در شهرهای مختلف استان آغاز شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون این طرح در روستاها در حال اجراست.

انتهای پیام/87001/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول