اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه ارومیه به خوی اعلام کرد

آغاز طرح نوروزی پلیس راه ارومیه به خوی از 15 اسفند

فرمانده پلیس راه ارومیه به خوی گفت: طرح نوروزی پلیس راه ارومیه به خوی از 15 اسفند همزمان با سراسر کشور آغاز خواهد شد.

آغاز طرح نوروزی پلیس راه ارومیه به خوی از 15 اسفند

سرگرد فرامرز محمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس راه ارومیه به خوی از 15 اسفند ماه آغاز شده و تا 15 فروردین 93 ادامه خواهد داشت.

وی افزود: گشت‌های پلیس در ایام نوروز به صورت محسوس و نامحسوس در نقاط مختلف حضور خواهد داشت که تعداد خودروهای نامحسوس پلیس راه ارومیه به خوی یک یا دو گشت خواهد بود و با توجه به موقعیت خودروها افزایش یا کاهش می‌یابند.

فرمانده پلیس راه ارومیه به خوی تصریح کرد: تعداد خودروهای آماده باش در طرح نوروزی هشت خودرو خواهد بود که با توجه به میزان تردد خودروها در محور مواصلاتی امکان افزایش تعداد خودروهای پلیس وجود دارد.

محمدزاده خاطرنشان کرد: با فرا رسیدن نوروز بنرهای تبلیغاتی در نقاط حادثه‌خیز شهر نصب خواهد شد و نیروهای پیاده پلیس راه در مناطق مورد نظر برای ارائه خدمات مستقر خواهند شد.

وی اعلام کرد: قبل از خروج از شهر ایستگاه‌هایی توسط نیروهای پلیس مستقر خواهند شد که در این ایستگاه‌های سیار نقشه گردشگری شهر و موارد راهنمایی برای تردد راحت‌تر در اختیار رانندگان قرار خواهد گرفت.در ایام نوروز با رانندگان متخلف به طور شدید و جدی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/61007/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول