اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقه فوتسال جام فجر شهرداری

نخستین برد تیم فوتسال خبرنگاران همدانی رقم خورد

تیم فوتسال خبرنگاران همدان در مسابقات جام فجر شهرداری موفق شدند به نخستین برد خود در این رقابت‌ها دست پیدا کنند.

نخستین برد تیم فوتسال خبرنگاران همدانی رقم خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در مسابقات فوتسال جام فجر گرامیداشت 35 سالگرد پیروزی انقلاب که بین کارکنان سازمان و مناطق وابسته به شهرداری همدان برگزار می‌شود تیم خبرنگاران استان به عنوان تیم میهمان حضور دارد.

این رقابت‌ها در دو گروه شش تیمی برگزار می‌شود و تیم خبرنگاران همدان در این رقابت‌ها با تیم‌های سازمان عمران، آتش‌نشانی، معاونت حمل و نقل، منطقه 4 و معاونت شهرسازی هم‌گروه شده است.

تیم خبرنگاران در نخستین گام دوشنبه شب در سالن سرپوشیده و چندمنظوره سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری به مصاف تیم سازمان عمران رفتند و موفق شدند با حساب چهار بر یک این تیم را از پیش رو بردارند.

در این بازی حامد صیفی دو گل و حمید غلامی و میثم ناصرنژاد هر کدام یک گل برای تیم انجمن ورزشی‌نویسان به ثمر رساندند.

این مسابقه در روزهای زوج ادامه دارد و در نهایت از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا خواهد کرد و روز 21 اسفند با حضور مسئولان ارشد شهرداری برترین‌های این مسابقات معرفی خواهند شد.

تیم خبرنگاران در این رقابت‌ها از جلال محمدکریمی (هفته‌نامه همدان سلام)، میثم ناصرنژاد (خبرگزاری ایرنا)، امیر غلامی و حمیدرضا غلامی (هفته‌نامه آوای الوند)، محمدحسین نوری‌فر و سعید صادق‌زاده (روزنامه همدان پیام)، روزبه کاظمی (سایت همدان فوتبال)، مجتبی دی‌آبادی (خبرنگار ورزشی)، جواد همدانی (باشگاه خبرنگاران جوان) تشکیل شده که فرشید گل‌محمدی (خبر‌گزاری فارس) به عنوان سرپرست در کنار این تیم حضور دارد.

تیم خبرنگاران وابسته به انجمن ‌ورزشی‌نویسان استان از اسفند ماه سال گذشته به صورت منسجم شکل گرفته و برای برگزاری مسابقات خیرخواهانه به نفع افراد نیازمند تاکنون در شهرستان‌های فامنین و ملایر به میدان رفته و همچنین در ماه مبارک رمضان از تیم کوچولوهای ایران (کوتاه‌قامتان بلندهمت) در همدان پذیرایی کرده است.

اعضای انجمن ورزشی‌‌نویسان همدان در حال رایزنی برای دعوت از تیم «تپل‌اسپرت» است که در استان یزد فعالیت دارند تا بعد از ایام فاطمیه و در فروردین یا اردیبهشت ماه در همدان یک مسابقه خیرخواهانه و دوستانه با تیم منتخب خبرنگاران استان برگزار کند.

انتهای پیام/89020/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول