اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بیجار:

تقویت ارزش‌های دینی بسترساز مقابله با تهاجم فرهنگی است

سرپرست فرمانداری بیجار تقویت ارزش‌های اسلامی را سدی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن عنوان کرد و گفت: ارزش‌های دینی و مذهبی تقویت‌کننده ارزش‌های انسانی است.

تقویت ارزش‌های دینی بسترساز مقابله با تهاجم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، باقرجدی امین‌پور امشب در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان بیجار اظهار کرد: توجه به بازسازی عتبات عالیات بعدی از توجه به ارزش‌های دینی است.

وی با تأکید بر آگاه‌سازی از توطئه‌های دشمنان اظهار کرد: دشمنان، مفاهیم مورد نظر خود را با تأمل و به تدریج از طریق وسایل و ابزارهای گوناگونی از جمله رسانه‌ها، تبلیغات جذاب و فریبنده ترویج می‌دهند.

امین‌پور با بیان اینکه بازسازی و توجه به اماکن متبرکه و عتبات عالیات موجب ترس دشمنان خواهد شد، بیان کرد: توجه به بازسازی عتبات عالیات یکی از راه‌های مقابله با دشمنان است.

سرپرست فرمانداری بیجار بیان کرد: متأسفانه برخی از ضدارزش‌ها و ضدفرهنگ‌ها در جامعه در حال گسترش است که جلوگیری از آن توجه مسئولان و آگاهی مردم را می‌طلبد.

به گفته وی، ترویج سبک زندگی اسلامی عاملی مهم در حفظ ارزش‌های اعتقادی است که این مهم نیز می‌تواند سدی در برابر تهاجمات فرهنگی دشمنان باشد.

امین‌پور بر نهادینه‌ شدن فرهنگ و ارزش‌های اسلام ناب محمدی تأکید کرد و گفت: با نهادینه شدن ارزش‌ها و اعتقادات دینی و مذهبی دست دشمنان از فرهنگ و کشور اسلامیمان کوتاه خواهد شد.

به گفته وی، مردم خیر و نیکوکار بیجار همواره دوستدار اهل بیت (ع) بوده و در کمک به بازسازی عتبات عالیات همواره پیش‌قدم بوده‌اند.

سرپرست فرمانداری بیجار اظهار کرد: اطلاع‌رسانی از طریق پیامک و نصب بنر در سطح شهر می‌تواند کمک شایانی در جذب کمک‌های مردمی و ترویج این فرهنگ حسنه میان مردم بکند.

به گفته وی، همکاری مسئولان شهرستان، دهیاری‌ها، شورای شهر و روستاها با ستاد عتبات عالیات قابل تقدیر است.

لازم به ذکر است مردم ولایتمدار و دوست‌دار اهل بیت بیجار گروس می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 010898247427003 بانک ملی شعبه مرکزی به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان بیجار واریز و یا کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان واقع در اداره تبلیغات این شهرستان ارائه دهند.

انتهای پیام/79015/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول