اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهر:

مقابله با تهاجم فرهنگی نیازمند تدوین برنامه‌های کارشناسی شده است‌

امام جمعه اهر مقابله با تهاجم فرهنگی را نیازمند تدوین برنامه‌های کارشناسی شده دانست.

مقابله با تهاجم فرهنگی نیازمند تدوین برنامه‌های کارشناسی شده است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده بعد از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی برای ترویج فرهنگ غربی در جامعه و انحراف جوانان با برنامه‌های جوان‌پسند اظهار کرد: امروز دشمن اعتقادات دینی و باورهای مذهبی جوانان ما را نشانه گرفته‌ است.

وی تصریح کرد: بر همین اساس مقابله با تهاجم فرهنگی نیازمند تدوین برنامه‌های مناسب با کار کارشناسی شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر ضمن تشریح دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی و بیانات مبسوط معظم‌له در حوزه فرهنگی گفت: تمام اعضای شورای فرهنگی و نهادهای مرتبط برای تحقق بیانات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی تأکید دارند.

وی تصریح کرد: نباید برنامه‌های فرهنگی و معنوی تحت‌الشعاع پروژه‌های عمرانی قرار گیرد و باید در کنار مسائل عمرانی توجه ویژه‌ای به بحث فرهنگی شود.

امام جمعه اهر تاکید کرد: این امر فقط با شعار عملی نمی‌شود و باید با راهکار عملی و تنوع‌بخشی به برنامه‌های در دست اجرا و پرهیز از موازی کاری بتوانیم با هدفمند کردن برنامه‌های فرهنگی زمینه جذب جوانان را به اینگونه برنامه‌ها فراهم کنیم.

حاجی‌زاده گفت: توسعه فرهنگی زیربنا و خمیرمایه تمام فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است و اگر گام‌های عملی و برنامه‌ای مناسب در حوزه فرهنگ داشته باشیم قطعاً شاهد پیشرفت در سایر بخش‌ها نیز خواهیم بود.

وی، تشکیل ستادی ویژه برای عملیاتی کردن برنامه‌های شورای فرهنگی را با همکاری ادارات، نهادها و  مراکز دانشگاهی و آموزشی ضروری دانست.

حاجی‌زاده افزود: تلاش خواهیم کرد با بهره‌برداری از نظرات افراد صاحب فکر و اندیشه، فرهیختگان، اساتید دانشگاهی، روحانیت و کسانی که به نحوی تجربه مناسب و دانشگاهی در حوزه فرهنگی دارند از تجربیات و نظریات آنها بهره کافی و لازم را ببریم.

امام جمعه اهر در ادامه تشکیل اتاق فکر با حضور نخبگان و فعالان فرهنگی در این حوزه را از برنامه‌های آتی شورای فرهنگ عمومی اعلام کرد.

انتهای پیام/60003/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول