اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

دستگاه‌های فرهنگی در مقابل تهاجم فرهنگی احساس تکلیف کنند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: دستگاه‌های فرهنگی باید در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ ‌نرم احساس تکلیف و در این زمینه وارد عمل شوند.

دستگاه‌های فرهنگی در مقابل تهاجم فرهنگی احساس تکلیف کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی صفری ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه از حضور حماسی و کم‌نظیر مردم در راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن ماه تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران بار دیگر با حضور حماسی خود همه توطئه‌های دشمنان را خنثی و نقش بر آب کردند، افزود: ملت ایران پس از 35 سال همچنان از نظام و انقلاب حمایت و پشتیبانی می‌کنند و توطئه‌های دشمنان در این زمینه راه به جایی نخواهد برد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به حضور بی‌نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن و حضور با نشاط در جشن‌های انقلاب ادامه داد: این حضور مردمی دشمنان نظام و انقلاب را به تعجب واداشته است.

این مسئول با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان نظام و انقلاب علیه کشورمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمنان توطئه‌های مختلفی را علیه نظام تدارک دیده‌اند، اما با حضور مردم در صحنه‌ها هرگز نتوانسته‌اند به اهداف خود برسند.

صفری جنگ هشت ساله علیه نظام را از جمله توطئه‌های بی‌شمار دشمنان برشمرد و گفت: حضور اقشار مختلف مردم در جنگ و وحدت و همدلی آنها توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان با هدف قرار دادن فرهنگ ملت و جنگ نرم تلاش دارند، به خواسته‌های خود برسند، افزود: باید در این زمینه دستگاه‌های فرهنگی وارد عمل شده و به وظیفه خود عمل کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به اینکه هزاران شبکه علیه نظام و انقلاب و از بین بردن بنیان خانواده در تلاش هستند، تصریح کرد: بیش از 100 شبکه از این تعداد به زبان فارسی پخش می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه شبکه‌های ماهواره‌ای با پخش برنامه‌های ضد فرهنگی به دنبال تخریب باورهای دینی، ناکارآمد نشان دادن حکومت دینی و گسترش و تعمیق بی‌تفاوتی جامعه است، افزود: باید همه در مورد اهداف پخش برنامه‌های ضد فرهنگی شبکه‌های ماهواره‌ای آگاه باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به راه‌اندازی سیستم دیجیتال دریافت شبکه‌های تلویزیونی گفت: در حال حاضر 87 درصد استان زنجان زیر پوشش سیستم دیجیتال قرار دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 20 شبکه به صورت 24 ساعته از طریق دستگاه‌های دیجیتال پخش می‌شود، افزود: تلاش داریم که سیستم دیجیتال در همه مناطق استان قابل دریافت باشد.

انتهای پیام/2308/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول