اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‎دهد

نابسامانی میدان تره‎بار و پایانه‎های عنبرآباد/ عدم پاسخگویی مسئولان پایانه‎ها‎

پایانه‎های شهر عنبرآباد ترافیک بسیار بدی را برای ورودی این شهر به وجود آورده است و به دلیل همجواری میدان‎های تره‎بار در کنار پایانه‎های خرید و فروش در کنار جاده انجام می‎گیرد.

نابسامانی میدان تره‎بار و پایانه‎های عنبرآباد/ عدم پاسخگویی مسئولان پایانه‎ها‎

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، این شهرستان یکی از مهم‎ترین قطب‎های کشاورزی استان کرمان و کشور است و سالانه هزاران تن میوه از این منطقه به استان‎های همجوار و خارج از کشور فرستاده می‎شود.

اما مهم این است که مکان، بارگیری مناسب و خرید و فروش در چنین شهرستانی از ملزومات است که با ابراز تأسف در شهرستان عنبرآباد با وضعیت نامساعدی انجام می‎گیرد.

بیش از چند سال است که ورودی شهر عنبرآباد دچار ترافیک شدید شده و علاوه بر زشتی چهره شهر تاکنون حوادث ناگواری در این مسیر رخ داده است و همچنان این وضعیت ادامه دارد.

آیا پایانه‎های بار محل ایستادن دلالان و قرار دادن ترازو است که مسئولان پایانه‎ها این کار را انجام می‎دهند و کسی نیز تاکنون به این معضل رسیدگی نکرده است.

آنچه که مشهود است، بی‎تدبیری بعضی از مسئولان در گذشته بوده که پایانه‎های بار و میدان‎های تره‎بار را با یکدیگر ادغام کرده است؛ به همین دلیل هیچ‌کس در این میدان‎ها خرید و فروش انجام نمی‎دهد.

حسین مسکونی، فرمانده پلیس راه شهرستان جیرفت در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: پایانه‎های شهر عنبرآباد ترافیک بسیار بدی را برای ورودی این شهر به وجود آورده است و به دلیل همجواری میدان‎های تره‎بار در کنار پایانه‎ها خرید و فروش در کنار جاده انجام می‎گیرد.

وی ابراز داشت: برای رفع این مشکل باید کارشناسی صورت گیرد تا در شهری که در هر چهار فصل آن خرید و فروش محصولات کشاورزی انجام می‎شود، یک مکان مجزا برای اینگونه مبادلات در نظر گرفته شود.

فرمانده پلیس راه شهرستان جیرفت تصریح کرد: باید شهرداری، پایانه‎ حمل و نقل استان کرمان و اداره راه و شهرسازی برای رفع این موضوع اقدام کنند تا شاهد حوادث ناگوار در این مسیر نباشیم و همچنین مشکل ترافیکی ورودی شهر عنبرآباد از سمت کوه فجر برطرف شود.

مسکونی بیان داشت: نیروی انتظامی و پلیس راه شهرستان جیرفت در حد توان خود تلاش کرده است که مشکل ترافیکی این ورودی به حداقل برسد، اما باید تصمیم جدی‎تری در این زمینه اتخاذ شود.

انتهای پیام/80005/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول