اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبیک خبر داد

تحقق 80 میلیارد ریال از بودجه شهرداری آبیک

شهردار آبیک گفت: امسال بودجه شهرداری 140 میلیارد ریال بوده که از ابتدای سال جاری تاکنون 80 میلیارد ریال آن تحقق یافته است.

تحقق 80 میلیارد ریال از بودجه شهرداری آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، علیرضا امامقلیان ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: امسال از اعتبارات ارزش افزوده 30 میلیارد ریال به شهرداری آبیک اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه شهرداری آبیک با کمبود ماشین‌آلات اطفای حریق مواجه است، افزود: ماشین‌آلات موجود در شهرداری آبیک قدمتی 20 تا 30 ساله دارد بنابراین انتظار می‌رود مسئولان استانی برای ارائه خدمات عمومی بهتر و بیشتر شهرداری به مردم، امکانات و ماشین‌آلات جدیدی را در اختیار شهرداری قرار دهند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به نزدیکی شهر آبیک به تهران پایتخت کشور و اعلام آمادگی سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این شهر که نیاز مبرم این شهر است از مسئولان اداره‌کل مسکن و شهرسازی استان قزوین و همچنین معاونت امور عمرانی استانداری قزوین درخواست می‌شود نسبت به صدور مجوز برای سرمایه‌گذاران اقدام کنند.

شهردار آبیک خاطرنشان کرد: مسئولان ادارات مختلف باید به موقع از اراضی خود حراست و محافظت کنند تا 80 درصد از مشکلات شهر آبیک قابل رفع شود و هزینه‌های سرسام‌آوری نیز متوجه دولت نگردد.

امامقلیان اضافه کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر آبیک رواج دارد که این مسئله کار شهرداری را با مشکل مواجه کرده است.

وی از احداث دوربرگردان در سمت شرقی شهر آبیک جاده قدیم سیمان آبیک خبر داد و تصریح کرد: این دوربرگردان با اعتباری حدود 10 میلیارد ریال در حال احداث است و تاکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است؛ با اتمام این پروژه از میزان تصادفات و تلفات در این جاده کاسته می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: مقدمات عملیات اجرایی مصلای شهر آبیک با حدود یک میلیارد ریال اعتبار از سوی شهرداری در حال انجام است و امیدواریم اعتبارات مختلفی از منابع دیگر برای ساخت این مصلا تأمین شود.

شهردار آبیک گفت: با توجه به درخواست خانواده‌های معظم شهدا مبنی بر نصب تمثال شهدا، در دهه فجر تمثال مبارک 104 شهید شهر آبیک در بلوار اصلی شهر (بلوار آیت‌الله طالقانی) نصب شد.

انتهای پیام/77006/ز30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول