اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آبیک خبر داد

اقدام برای سند زدن املاک آموزش و پرورش آبیک

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک گفت: در خصوص تنظیم اسناد هبه شده به آموزش و پرورش، با اداره ثبت و اسناد شهرستان آبیک رایزنی کرده تا هرچه زودتر در سند زدن املاک به نام آموزش و پرورش اقدام شود.

اقدام برای سند زدن املاک آموزش و پرورش آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، احمد نوروزی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک که ظهر امروز در سالن جلسات این اداره برگزار شد، با اشاره به هشتم اسفند ماه سالروز تأسیس نهاد امور تربیتی اظهار داشت: این نهاد از یادگاران شهیدان رجایی و باهنر است که در ترویج و گسترش عقاید و اعتقادات دینی دانش‌آموزان نقش بسزایی را ایفا می‌کند.

وی افزود: نهاد امور تربیتی با هدف مقابله با گروه‌های انحرافی و منافقان که در صدد ضربه زدن به جوانان بودند، تشکیل شد که در آموزش و پرورش تحولی شگرفی ایجاد کرد و با تشکیل آن، در تقویت اعتقادات و معنویت جوانان گام‌های ارزنده‌ای برداشته شد.

این مسئول از برگزاری بیش از 50 برنامه در دهه فجر از سوی آموزش و پرورش خبر داد و ادامه داد: برای تبیین جایگاه شورای آموزش و پرورش، بین اولیای دانش‌آموزان مدارس مختلف نیز جلساتی برگزار شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک با اشاره به نقش کلیدی جشنواره خیرین در راستای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش در امر مدرسه‌سازی خاطرنشان کرد: در هفته نخست اردیبشهت ماه سال آینده، جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در شهرستان آبیک برگزار می‌شود که تلاش خواهد شد جشنواره به نحو احسن و با خروجی مطلوبی برگزار شود.

نوروزی با اشاره به گرامیداشت هفته درخت‌کاری و جشن نیکوکاری در اسفند ماه تصریح کرد: با توجه به حضور مقام معظم رهبری در این دو مناسبت و اهمیت جایگاه این دو برنامه، ضروری است همه مردم و مسئولان از ایشان الگو گرفته و در راستای فرهنگ‌سازی لازم در زمینه کمک به نیازمندان و کاشت درخت گام‌های موثری بردارند.

وی با اشاره به گرامیداشت هفته معلم در اردیبهشت سال آینده اضافه کرد: داشتن نگاه ارزشی به جایگاه معلمان از سوی آحاد جامعه ضروری است ولی خود معلمان هم باید در راستای حفظ شأن و جایگاه خود در جامعه تلاش کنند و مسئولان هم باید با رویکرد جدید، علمی و کارشناسانه به جایگاه معلمان بنگرند.

نوروزی گفت: در خصوص تنظیم اسناد هبه شده به آموزش و پرورش، با اداره ثبت و اسناد شهرستان آبیک نیز رایزنی کرده تا هرچه زودتر در سند زدن املاک به نام آموزش و پرورش اقدام شود.

انتهای پیام/77006/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول