اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آبیک:

برنامه‌های علمی بسیج در آبیک پویا و مفید است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک برنامه‌های علمی بسیج در این شهرستان را پویا، مفید و سبب رشد و تعالی نوجوانان و جوانان بیان کرد.

برنامه‌های علمی بسیج در آبیک پویا و مفید است

احمد نوروزی در حاشیه برگزاری مسابقه بزرگ علمی ویژه امیدان شهرستان آبیک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: برگزاری مسابقه علمی ویژه امیدان از برنامه‌های خوب و مفید بسیج دانش‌آموزی است که در رشد و تعالی دانش‌آموزان تأثیر به سزایی خواهد گذاشت.

وی افزود: حضور دانش‌آموزان در واحدهای بسیج امیدان در مدارس سبب می‌شود دانش‌آموزان بهتر و بیشتر با اهداف، برنامه‌ها و اصول بسیج آشنا شوند.

این مسئول ادامه داد: سئوال‌های مسابقه علمی امیدان، سئوال‌هایی استاندارد و مطلوب است که بر اساس معیارهای خاص و بر اساس دروس پایه‌های چهارم، پنجم و ششم طراحی شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: اگر بسیج دیروز در عرصه دفاع مقدس خوش درخشید، امروز نیز بسیج در همه عرصه‌ها به ویژه عرصه علمی فعالیت دارد و خوش می‌درخشد.

نوروزی بیان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری بسیجی بودن تنها در فرم پرکردن و ثبت‌نام کردن نیست بلکه هر کس دوستدار بسیج است را می‌توان بسیجی نامید.

وی برگزاری مسابقه علمی ویژه امیدان را سبب تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و ترویج تفکر بسیجی در آنان ذکر کرد و گفت: آموزش و پرورش همگام با بسیج دانش‌آموزی توانسته در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های جامع، پویا و جذابی را در مدارس و برای دانش‌آموزان اجرا کند.

انتهای پیام/77006/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول