اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان بهزیستی ارومیه:

توانمندسازی مددجویان مهم‌ترین اولویت بهزیستی ارومیه است

مدیر سازمان بهزیستی ارومیه توانمندسازی مددجویان را مهم‌ترین اولویت و سیاست کلان این مجموعه عنوان کرد.

توانمندسازی مددجویان مهم‌ترین اولویت بهزیستی ارومیه است

سعید فریور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: هر سال باید 10 درصد مددجویان را به خودکفایی رسانده و از زیرپوشش بهزیستی درآوریم که این مهم با اجرای برنامه‌های مختلف در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت وام به زنان سرپرست خانوار و تسهیلات بانکی خوداشتغالی با این هدف انجام می‌گیرد، ادامه داد: مددجویان این مجموعه فراخور علاقه، استعداد و سایر معیارها در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای شرکت می‌کنند.

وی ضمن اظهار تاسف از محدود بودن منابع مالی سازمان بهزیستی، خاطرنشان کرد: بخش عظیمی از این بودجه محدود و ناچیز صرف پرداخت مستمری به مددجویان زیرپوشش می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی ارومیه با بیان اینکه مستمری‌ها بین 40 هزار تا 50 هزار تومان است، ادامه داد: این منابع در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد ولی به دلیل کم بودن آن و مشکلات فراروی خانواده‌ها، برای رفع مشکلات آنها نیز مفید واقع نمی‌شود.

فریور به پرداخت وام به مددجویان و معلولان اشاره کرد و بیان داشت: 34 فقره وام مشاغل خانگی، 85 فقره وام خود اشتغالی، بیمه کارفرمایی و خویش‌فرمایی به 162 نفر پرداخت شده است.

انتهای پیام/61002/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول