اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی نهنبدان خبر داد

صدور 185 مجوز مشاغل خانگی برای مددجویان بهزیستی نهبندان

رئیس اداره بهزیستی نهبندان گفت: از آغاز سال گذشته تاکنون 185 مجوز مشاغل خانگی برای مددجویان بهزیستی این شهرستان صادر شده است.

صدور 185 مجوز مشاغل خانگی برای مددجویان بهزیستی نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن خادم بعد از ظهر امروز در جمع مسئولان بهزیستی نهنبدان اظهار داشت: از آغاز سال جاری تاکنون 65 مجوز مشاغل خانگی برای مددجویان بهزیستی این شهرستان صادر شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 120 مجوز مشاغل خانگی برای مددجویان این شهرستان صادر شد، تصریح کرد: از آغاز سال گذشته تاکنون 185 مجوز مشاغل خانگی در این شهرستان صادر شده است.

رئیس اداره بهزیستی نهبندان با بیان اینکه 25 مددجو برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به بانک معرفی شده‌اند، ادامه داد: از این تعداد 12 نفر موفق به کسب تسهیلات شدند.

خادم با بیان اینکه همچنین چهار نفر از مددجویان زیرپوشش برای دریافت تسهیلات خوداشتغالی به بانک معرفی شدند، اذعان داشت: تمامی این افراد موفق به دریافت تسهیلات شدند.

وی تسهیلات خوداشتغالی را برای هر نفر 10 میلیون تومان دانست و متذکر شد: مجموع تسهیلات اختصاص یافته 40 میلیون تومان بوده است.

وجود 287 معلول جسمی و حرکتی در نهبندان

رئیس اداره بهزیستی نهبندان با بیان این‌که غربالگری بینایی با پوشش 100 درصدی در این شهرستان انجام شده است، افزود: همچنین غربالگری شنوایی نیز با پوشش 100 درصدی در این شهرستان انجام گرفته است.

خادم تعداد معلولان جسمی و حرکتی زیرپوشش بهزیستی نهبندان را 287 نفر دانست و یادآور شد: از این تعداد هشت نفر قطع نخاع هستند.

وی با بیان اینکه به معلولان ضایعه نخاعی ماهانه 50 هزار تومان مستمری داده می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین خانواده‌های آنها ماهانه 110 هزار تومان حق پرستاری دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/69010/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول