اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان مازندران:

اعتبار احداث ساختمان اداره بهزیستی شهر کیاسر تأمین شد

مدیرکل بهزیستی استان مازندران با بیان اینکه در شرایط بحرانی پروژه جدید به هیچ عنوان کلنگ‌زنی نمی‌شود، گفت: اعتبار احداث این مرکز خارج از موارد پیگیری‌های استانی تامین شده است.

اعتبار احداث ساختمان اداره بهزیستی شهر کیاسر تأمین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روح‌الله ردایی شب گذشته در آیین کلنگ‌زنی ساختمان بهزیستی کیاسر اظهار کرد: در رژیم گذشته حاکمیت نسبت به محرومان و مستضعفان بی‌توجه بود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی برای تحقق اصل 21 و 29 قانون اساسی نسبت به ایجاد سازمان بهزیستی اقدام کرد، ادامه داد: سازمانی باید به کمک نیازمندان و محرومان برود که نگاه مهربانانه و مددکارانه داشته باشد و حرمت خانواده را خدشه‌دار نکند.

ردایی با اشاره به اینکه اداره‌کل بهزیستی مازندران در سال 1360 با 45 میلیون تومان اعتبار در سال راه‌اندازی شد، خاطرنشان کرد: امروز بیش از 450 میلیارد تومان اعتبار داریم و اداره‌کل بهزیستی مازندران از نظر ارائه خدمت از استان‌های درجه یک است.

مدیرکل بهزیستی استان مازندران با بیان اینکه در بهزیستی استان حدود 43 هزار معلول و 5 هزار و 700 زن سرپرست خانوار را زیر وشش داریم، تصریح کرد: انسان‌هایی که به نوعی دارای مشکل هستند زیرپوشش بهزیستی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به هفت مرکز نگهداری بیماران مزمن روانی در استان اضافه کرد: برای پدیده استکباری و استعماری که در کشور رایج شده است بیش از 370 مرکز ترک اعتیاد در استان فعالیت می‌کنند که آمار خوبی نیست.

ردایی با بیان اینکه در شرایط بحرانی پروژه جدید به هیچ عنوان کلنگ‌زنی نمی‌شود، اظهار کرد: اعتبار احداث این مرکز، خارج از موارد پیگیری‌های استانی تامین شده است و امیدواریم بتوانیم در دهه فجر سال آینده این مرکز را راه‌اندازی کنیم.

وی گفت: این مرکز در زمینی حدود هزار مترمربع از سوی مرحوم محمد محمدنژاد وقف شده است که با زیربنایی بیش از 250 متر در دو طبقه احداث می‌شود.

انتهای پیام/86007/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول