اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس‌راه همدان خبر داد

وقوع 3 تصادف منجر به جرح در همدان / راه‌های مواصلاتی همدان باز است

رئیس پلیس‌راه استان همدان گفت: از دیروز تاکنون سه مورد تصادف منجر به جرح در محورهای همدان ـ ساوه، جوکار و غار علیصدر داشته‌ایم.

وقوع 3 تصادف منجر به جرح در همدان / راه‌های مواصلاتی همدان باز است

محمد خیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: با توجه به بارش خوب برف در سطح استان با تلاش همکاران پلیس راه و عوامل راهداری محورهای مواصلاتی استان باز است.

وی افزود: عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی توسط عوامل راهداری از اوایل بارش برف آغاز شده و در حال حاضر نیز پاک‌سازی و برف‌روبی محورها ادامه دارد.

رئیس پلیس‌راه استان همدان با اشاره به قطع بارش برف در محورهای مواصلاتی استان بیان داشت: تمام محورهای مواصلاتی اصلی استان باز بوده و تردد بدون زنجیر چرخ انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در گردنه اسدآباد و همه‌کسی مه خفیف وجود دارد، ادامه داد: سطح معابر به دلیل بارش باران خیس و لغزنده است.

خیری در ادامه سخنانش تصریح کرد: از دیروز تاکنون سه مورد تصادف منجر به جرح در محورهای همدان ـ ساوه، جوکار و غار علیصدر داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه طی تصادف صورت گرفته چهار نفر مجروح شده‌اند، ابراز داشت: به رانندگان توصیه می‌شود از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند.

رئیس پلیس‌ راه استان همدان در تأکید کرد: با توجه به لغزنده بودن سطح معابر رانندگان به رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی توجه داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد تردد از محورهای مواصلاتی استان را دارند حتماً تجهیزات زمستانی، زنجیر چرخ و لاستیک یخ‌شکن به همراه داشته باشند و از ایمنی خودرو مطمئن باشند.

انتهای پیام/89006/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول