اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال رخ داد

تردد بیش از 9 میلیون دستگاه وسیله نقلیه سنگین در محورهای مواصلاتی همدان

رئیس اداره آمار و برنامه‌ریزی اداره حمل و نقل و پایانه‌های همدان گفت: امسال در محورهای دارای دستگاه ترددشمار برخط استان 9 میلیون و 955 هزار و 718 دستگاه وسیله نقلیه سنگین تردد کرده است.

تردد بیش از 9 میلیون دستگاه وسیله نقلیه سنگین در محورهای مواصلاتی همدان

امیرمسعود معین‌راد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از ثبت تردد بیش از 47 میلیون وسیله نقلیه در استان همدان خبر داد و افزود: این میزان عبور در محورهای دارای دستگاه ترددشمار برخط استان بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه در محورهای روعان – همدان بوده، میزان آن را 5 میلیون و 141 هزار و 530 تردد عنوان کرد.

رئیس اداره آمار و برنامه‌ریزی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان ادامه داد: کمترین میزان تردد نیز در محورهای شیرین‌سو ـ زنجان با 237 هزار و 115 تردد گزارش شده است.

وی آمار کل تردد وسایل نقلیه سنگین از ابتدای سال تاکنون را 9 میلیون و 955 هزار و 718 دستگاه اعلام کرد و افزود: بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای روعان - همدان با تردد یک میلیون و 16 هزار و947 وسیله بوده است.

 

معین‌راد کمترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین را در محورهای گل تپه ـ بیجار با تعداد تردد 46 هزار و 569 وسیله اعلام کرد.

وی یادآور شد: بر اساس آمار تخلفات ثبت سرعت بیشترین تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای سه‌راهی روعان - همدان، باند رفت آزادراه همدان ـ ساوه، همدان - سه‌راهی روعان و ملایر- همدان ثبت شده است.

انتهای پیام/89002/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول