اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان در محورهای مواصلاتی قم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از کمک‌رسانی نیروهای هلال احمر به حادثه‌دیدگان در محورهای مواصلاتی استان قم خبر داد.

کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان در محورهای مواصلاتی قم

محمد گل‌فشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: در جلسه‌ مدیریت بحران استان که با حضور اعضای ستاد جهت بررسی آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان و نحوه کمک رسانی به حادثه دیدگان برگزار شد به تشریح برنامه‌های جمعیت هلال احمر در روزهای اخیر پرداختیم و لازم به ذکر است که پرسنل و امدادگران با آماده باش کامل در سه روز گذشته توانسته‌اند خدمات‌رسانی مطلوبی انجام بدهند و از روحیه خوبی نیز برخوردار هستند.

وی افزود: در سه شب گذشته تعداد 36 تیم به محورهای اتوبان کاشان، سلفچگان، جعفریه، اتوبان قم – تهران ، خلجستان و دیگر محورهای مهم اعزام شدند که تعدادی از این اکیپ‌ها نیز به صورت سیار، دیگر محورها را پوشش امدادی دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم خاطرنشان کرد: در این تیم‌ها تعداد 50 امدادگر، 35 نجات‌گر پرسنل و 65 نجاتگر داوطلب حضور فعال و چشمگیر دارند که این حضور در چند سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

گل‌فشان ادامه داد: از سه شب گذشته تاکنون این جمعیت توانسته است 53 نفر از هموطنان حادثه دیده را اسکان اضطراری دهد و به 168 نفر نیز در مجموع خدمات امداد و نجات ارائه دهد، در ضمن تعداد 610 سبد غذایی به در راه ماندگان توزیع شده است.

وی یادآور شد: هلال احمر استان قم، با آمادگی کامل تا پایان دوره سرما طرح امداد و نجات زمستانی را با به کارگیری تجهیزات و امکانات ادامه می‌دهد و تمامی پرسنل و امدادگران آماده هستند ضمن انجام فعالیت‌های امدادی در محورهای مواصلاتی استان، در صورت درخواست‌های مردمی جهت کمک‌رسانی به آنها اقدام کنند.

انتهای پیام/78008/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول