اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه شهرسازی کردستان:

تمام محورهای مواصلاتی کردستان باز است

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: تمام راه‌های اصلی، فرعی و شریانی استان باز و تردد در آنها امکان‌پذیر است.

تمام محورهای مواصلاتی کردستان باز است

محمدصادق وجدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: با وجود برف و کولاک شدید که چند روز اخیر در سطح استان آغاز و همچنان ادامه دارد با تلاش راهداران و سایر فعالان این عرصه تمام محورهای اصلی و فرعی استان باز و تردد در آنها امکان‌پذیر است.

وی از فعالیت بیش از 650 نفر عامل راهداری در راستای خدمات‌رسانی در جاده‌های استان خبر داد و گفت: بیش از 430 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین در راستای جلوگیری از مسدود شدن راه‌ها و بازگشایی راه‌های روستایی بسته شده تلاش می‌کنند.

به گفته مدیرکل راه شهرسازی کردستان، در حال حاضر تمام محورهای اصلی و فرعی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

وی از مردم خواست حتی‌الامکان از سفرهای غیرضروری به ویژه از سفر در شب خودداری کنند و گفت: همکاری مردم با عوامل راهداری موجب ارائه خدمات هرچه بهتر عوامل راهداری در استان خواهد شد.

مدیرکل راه شهرسازی کردستان در ادامه به اقدامات این اداره‌کل در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: در حوزه توسعه راه‌ها به صورت قابل‌ قبولی کار شده است تا جایی که 100 کیلومتر از هزار کیلومتر راه روستایی فعالیت 100 روزه دولت تدبیر و امید مربوط به استان کردستان بود.

وجدی از در دست ساخت بودن چندین پروژه راه اصلی و بزرگراه در استان خبر داد و گفت: این اداره‌کل در حوزه راهداری در سال گذشته به عنوان نمونه کشوری معرفی شد و در بخش ارتقای ایمنی نیز مقام دوم را کسب کردیم.

انتهای پیام/79002/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول