اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن:

تردد در محورهای مواصلاتی فریدن فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن گفت: تردد در محورهای مواصلاتی فریدن فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

تردد در محورهای مواصلاتی فریدن فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

محمد کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فریدن اظهار داشت: تردد در محورهای مواصلاتی فریدن فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی ارتفاع برف در شهرستان فریدن را 20سانتی‌متر اعلام کرد و افزود: محورهای مواصلاتی اصلی همه باز هستند و رفت و آمد خودروها به صورت کند در آنها جریان دارد و محورهای فرعی و روستایی هم بعضی باز و بعضی دیگر هم در حال بازگشایی توسط اکیپ‌های اداره راه و شهرسازی فریدن هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن بیان داشت: گروه راهداری شهرستان در حال نمک پاشی جاده‌های لغزنده و برف‌روبی معابر و جاده‌ها است.

وی ادامه داد: فقط به دلیل بارش برف و برودت هوا بیشتر راه‌ها لغزنده است و رانندگان عزیز باید به نکات ایمنی در این روزها توجه خاص داشته باشند و حتما چراغ خودروهای خود را روشن و وسایل نقلیه خود را به وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ مجهز و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش فارس، بارش برف از روز گذشته آغاز و تا امروز ارتفاع برف در شهرستان 20 سانتی‌متر و در ارتفاعات 30 سانتی‌متر گزارش شده است و حاصل این بارش شش میلی‌متر گزارش شده است.

بهرام وحدتی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدن نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدن گفت: مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان سطح شهرستان باز و دانش‌آموزان در کلاس‌های درس حاضر شده‌اند، اما در بعضی از روستاها به علت مسدود بودن جاده‌های روستایی مدارس تعطیل هستند.

انتهای پیام/2301/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول