اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و هنری اداره کل ارشاد همدان:

فراخوان عضویت در کانون تئاتر کودک و نوجوان همدان منتشر شد

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتشار فراخوان عضویت کانون تئاتر کودک و نوجوان همدان خبر داد.

فراخوان عضویت در کانون تئاتر کودک و نوجوان همدان منتشر شد

هادی فیض‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار کرد: کانون تئاتر کودک و نوجوان استان همدان با انتشار فراخوان، از هنرمندان واجد شرایط برای عضویت در دو رده پیوسته و وابسته در این کانون دعوت کرد.

وی افزود: هنرمندانی که سابقه فعالیت در عرصه تئاتر دارند، اعم از کارگردانان، نویسندگان، بازیگران، طراحان صحنه، لباس، نور، پوستر و بروشور، عروسک سازان، آهنگسازان و عوامل پشت صحنه تئاتر کودک و نوجوان می‌توانند در این کانون عضو شوند.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ادامه داد: علاقمندان برای عضویت در کانون تئاتر کودک و نوجوان همدان باید روزهای فرد از ساعت 16 تا 19 به دفتر این کانون، واقع در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات هیئت مدیره کانون تئاتر کودک و نوجوان آذر ماه امسال برگزار و در این انتخابات پنج نفر عضو اصلی، دو نفر به عنوان عضو علی‌البدل و دو نفر به عنوان بازرس انتخاب شدند.

فیض‌منش گفت: نوشین بیگلریان، محسن پورقاسمی، سعید باغبانی، فرزاد لباسی و حمیدرضا رضایی‌مجد اعضای اصلی و نیما بیگلریان و مجید شهبازی اعضاء علی‌البدل هیئت مدیره، صابر دارپویی بازرس اصلی و فرهاد لباسی هم بازرس علی‌البدل این کانون هستند.

انتهای پیام/89031/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول