اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

سهمیه سفر کیش شهرداری همدان به نام کارکنان به کام مدیران

در حالی که شهرداری همدان اعلام کرده هزینه سفر کیش به نیروهای رده پایین مجموعه اهدا شده، اما شاهد حضور مدیران ستادی در این سفر تفریحی هستیم.

سهمیه سفر کیش شهرداری همدان به نام کارکنان به کام مدیران

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در حالی که کمتر از 35 روز به پایان سال باقی مانده و یکی از وظایف شهرداری‌ها تهیه و تدوین بودجه پیشنهادی سال آینده برای تصویب در صحن شوراهای شهر است و بعد از آن باید برای آمدن بهار و سفرهای نوروزی آماده شوند، اما در همدان اتفاقات جالبی در مجموعه شهرداری با تصمیمات جالب‌تر شورانشینان همدانی صورت می‌گیرد.

به تازگی تصمیمات متناقض مدیریت شهری و شورای شهر بیش از قبل شده که نه تنها اهالی رسانه دچار سردرگمی شده‌اند، بلکه مردم هم از این همه حرف‌های ضد و نقیض دچار ابهامات بیشتری می‌شوند.

موضوع گزارش مصوبه‌ای است که شورای اسلامی شهر همدان برای تجدید روحیه و رفع خستگی مدیران قسمت‌های مختلف شهرداری مصوب کرده تا با هزینه شهرداری آقایان چند روزی را در این بحبوحه روزهای اواخر سال به جزیره کیش بروند و خستگی در کنند.

در این اثنی هفته گذشته یکی از روزنامه‌های محلی همدان در ستون «شنیده می‌شود» خبر از سفر 45 نفر از مدیران ستادی و ارشد شهرداری داده بود.

در پی درج این خبر شهرداری با ارسال جوابیه این موضوع را این طور اصلاح کرد که سهمیه این سفر مختص به مدیران شهرداری است، اما مقرر شده این بار برای تشویق و قدردانی از نیروهای زحمتکش شهرداری سهمیه سفر به پرسنل (و نه مدیران) اهدا شود.

اما بررسی‌های خبرنگار فارس نشان می‌دهد به جای پرسنل زحمتکش شهرداری، رئیس دفتر شهردار و چند تن از مدیران عامل و مدیران ستادی شهرداری همدان در سفر کیش به دنبال رفع خستگی کار سالیانه هستند!

این اتفاقات شاید در مدیریت شهری به دلیل واژه دهان پر کن کلان‌شهر و گستردگی کار خدمات شهری از نظر برخی عادی به نظر برسد، اما رفتن مدیران شهرداری به سواحل زیبای کیش به بهانه و داشتن مصوبه شورای شهر برای رفع خستگی یک‌ساله با هزینه همین مردم و شهروندان آیا منطقی به نظر می‌رسد.

آیا همه پرسنل شهرداری که اتفاقاً برخی از آنها به دلیل شرایط کاری و قراردادی بدون شک از مدیران دریافتی بسیار کم‌تری دارند نیز از این سهمیه به صورت عادلانه برخوردار هستند؟

از این هم بگذریم مگر خودتان نگفتید این سهمیه را به پرسنل دادیم، این که مدیران رفتند لابد پرسنل زحمتکش مایل به سفر به کیش نبودند که شما رنج سفر به تن خریدید!

مدیران شهرداری خود را خادم مردم و میراث‌دار مرحوم محمد بهنامجو شهردار فقید این شهر می‌دانند، آیا منش و رفتار خود را نیز با بهنامجو تطبیق می‌دهند.

اگر قرار باشد گفتار شهرداری و شورا با کردارش یکی نباشد، چه طور انتظار دارید مردم هم به شما اعتماد کنند.

این شاید مشتی از خروار مدیریت شهری همدان و تصمیمات افرادیست که با رأی مستقیم مردم و برای دفاع از حق قانونی آنها به مسند نشسته‌اند، درحالی که تناقض‌گویی‌های‌شان این روزها نقل محفل رسانه شده است.

این آقایان هر وقت دوربینی یا خبرنگاری را می‌بینند، شرایط کلان‌شهر و اوضاع مجموعه عریض و طویل شهرداری را بسیار خوب، ایده‌آل و رویایی ترسیم می‌کنند، اما در درون مجموعه اتفاقات زیادی می‌افتاد که شاید رسانه‌ها هم در بسیاری از موارد مجاز به گفتن آنها نباشند.

خبرگزاری فارس بر اساس رسالت کاری خود همه اقدامات شایسته و درخور دستگاه‌های مختلف را برای اطلا‌ع‌رسانی مردم بازگو می‌کند، در عین حال در هر نهادی که سستی یا مشکلاتی در مجموعه تحت نظارت آن مشاهده کند، گوشزد کرده تا با این انتقادات سازنده برای رفع مشکلات گامی مؤثر بردارد.

انتهای پیام/89020/ب40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول