اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان خبر داد

استقرار سطل ماسه و نمک در 40 نقطه همدان

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان از استقرار سطل ماسه و نمک در 40 نقطه از شهر همدان خبر داد.

استقرار سطل ماسه و نمک در 40 نقطه همدان

حسین خانجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه بارش‌ها از روز شنبه آغاز شد و به مدت پنج روز در همدان ادامه داشت، اظهار داشت: در پی این پنج روز بارش شهرداری با 120 دستگاه ماشین‌آلات خدمات شهری و 500 کارگر در حال پاک‌سازی، یخ‌زدایی و حمل و انتقال برف به محل‌های تعیین شده است.

وی با بیان اینکه حاصل برف‌روبی و پاک‌سازی دپو برف در معابر است، خاطرنشان کرد: انباشت‌های برفی بخشی از معابر را می‌گیرد که همین امر موجب ترافیک تجمعی می‌شود که به همین علت حمل و انتقال این برف‌ها را به شب موکول می‌کنیم.

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان یادآور شد: با توجه به اینکه معابر باز شده تردد در حال انجام است و پس از پاک‌سازی معابر اصلی وارد معابر فرعی و کوچه‌ها خواهیم شد.

وی با بیان اینکه اولویت‌بندی‌ها مشخص است، یادآور شد: نیروهای خدمات شهری کم نیست اما اولویت ما معابر پرتردد است که باید نسبت به پاکسازی آنها اقدام شود.

خانجانی از استقرار سطل‌های ماسه و نمک در 40 نقطه شهری خبر داد و گفت: با توجه به اینکه همدان به لحاظ بافت سنتی و قرار گرفتن در دامنه کوه در برخی معابر از شیب 10 درجه‌ای برخوردار است، باید هرچه سریع‌تر نسبت به پاک‌سازی این نقاط با شیب بالا اقدام شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه نقاط با شیب بالای 10 درجه زودتر یخ می‌زند در این معابر شن و نمک قرار گرفته تا نیروهای خدمات شهری و مردم بتوانند در مواقع ضروری از آن برای سهولت تردد بهره‌مند شوند.

مدیر خدمات شهری شهرداری همدان با بیان اینکه در دوسوم از این معابر نمک و ماسه فله‌ای قرار داده‌ایم، اذعان کرد: شهروندان و نیروهای خدمات شهری در مواقعی که برف موجب یخ‌زدگی شود از ماسه و نمک برای سهولت در تردد استفاده می‌شود.

وی در پایان اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 500 نفر در حال پاک‌سازی معابر هستند.

انتهای پیام/89003/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول