اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود مصوبه قبلی شورای شهر صورت گرفت

منتفی شدن ایاب و ذهاب رایگان همدانی‌‌ها برای حضور در نمازجمعه

ایاب و ذهاب رایگان نمازگزاران جمعه همدان منتفی شد در صورتی که قبلاً شورای شهر نه تنها خواستار خبری شدن این موضوع شده بود که تأکید بر تیتر یک شدن آن در رسانه‌ها نیز داشت.

منتفی شدن ایاب و ذهاب رایگان همدانی‌‌ها برای حضور در نمازجمعه

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هفته قبل طی برگزاری نشست اعضای شورای اسلامی شهر همدان با خبرنگاران، به مباحث مختلفی پرداخته شد که یکی از آنها رایگان شدن ایاب و ذهاب نمازگزاران نماز جمعه همدان بود.

با طرح این بحث، رئیس شورای شهر همدان خطاب به رسانه‌ها گفت: با تلاش اعضای شورای شهر خدمات مطلوبی در شهر انجام شده که رسانه‌ها کمتر به آن پرداخته‌اند.

رضا میرزایی ادامه داد: با تصویب شورای شهر مقرر شده، ایاب و ذهاب نمازگزاران نماز جمعه در شهر به صورت رایگان صورت گیرد که این کار شهرداری و شورا، در سطح کشور بی‌سابقه است.

اما روز گذشته نخستین نماز جمعه همدان پس از نشست شورای اسلامی شهر با خبرنگاران برگزار شد که طبق اظهارات رئیس شورای شهر باید، ایاب و ذهاب نمازگزاران به صورت رایگان انجام می‌شد اما با پیگیری‌هایی که صورت گرفت، مشخص شد حمل و نقل رایگانی در کار نیست!

این در حالی است که میرزایی در نشست خبری خود از صرف هزینه برای خرید تبلت و تلاش برای خرید خودرو برای اعضای شورا و خبری شدن این موضوعات از سوی رسانه‌ها گلایه کرده و گفته بود، «رسانه‌ها در نظر گرفتن ایاب و ذهاب رایگان برای حضور مردم در نماز جمعه را تیتر اول نمی‌کنند، اما اینکه اعضای شورا قصد خرید تبلت یا ماشین دارند را به عنوان تجمل‌گرایی این مجموعه در رسانه‌ها منتشر می‌کنند».

اما گویا مصوبه رایگان ایاب و ذهاب نمازگزاران جمعه نتوانست جامه عمل بپوشد اما خرید تبلت چرا!

دیروز نمازگزاران همدانی چه برای رفتن به نماز جمعه و چه در راه برگشت کرایه خود را پرداخت کردند.

در همین راستا سخنگوی شورای شهر همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در ابتدا موضوع رایگان بودن ایاب و ذهاب نمازگزاران جمعه را تکذیب کرد و سپس اظهار کرد: با بررسی‌هایی که صورت گرفت مصوبه رایگان بودن ایاب و ذهاب نمازگزاران منتفی شد.

کامران گردان بیان داشت: با توجه به اینکه اتوبوس‌ها اموال بیت‌المال محاسبه می‌شود و تعدادی از این اتوبوس‌ها نیز به بخش خصوصی واگذار شده، رایگان شدن حمل و نقل نمازگزاران نماز جمعه لغو شد.

وی در ادامه از افزوده شدن 15 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر همدان خبر داد و گفت: با اضافه شدن این اتوبوس‌ها تعداد اتوبوس‌هایی که در سطح شهر جابه جایی مسافران را بر عهده خواهند داشت، به 240 دستگاه افزایش می‌یابد.

عضو شورای شهر همدان در پایان گفت: این اتوبوس‌ها از امروز به حمل و نقل عمومی شهر اضافه شده و خدمات‌رسانی به شهروندان را سریع‌تر خواهند کرد.

انتهای پیام/89003/خ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول