اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

شهرداری همدان فرصت آزمون و خطا ندارد

فرماندار همدان گفت: شهرداری همدان دیگر فرصت آزمون و خطا ندارد و باید با انجام کارشناسی شده امور راه را برای توسعه هر چه سریعتر همدان هموار کند.

شهرداری همدان فرصت آزمون و خطا ندارد

حسن قهرمانی‌مطلق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه شهرداری همدان باید با تلاش نسبت به خدمات‌رسانی در شهر اقدامات لازم را انجام دهد، افزود: شهرداری همدان باید به بیت‌المال توجه داشته و بر این اساس نسبت به هزینه‌کرد این اعتبارات در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان باشد.

وی تصریح کرد: شهرداری همدان دیگر فرصت آزمون و خطا ندارد و باید با انجام کار کارشناسی شده امور راه را برای توسعه هر چه سریعتر همدان هموار کند.

فرماندار شهرستان همدان تأکید کرد: برای اینکه پس از اجرای یک طرح حرف و حدیثی در کار نباشد باید قبل از اجرای پروژه‌ها مطالعه اساسی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه برخی تقاطع‌های اجرا شده در سطح شهر کارشناسی نشده است، بیان داشت: اگر این پروژه‌ها کارشناسی شده بود نباید اکنون دارای چراغ قرمز می‌بود.

قهرمانی‌مطلق با بیان اینکه همه این کارها باید قبل از هزینه اعتبارات باشد، خواستار توجه به این مهم شد.

وی تأکید کرد: در حال حاضر با آمدن تیم جدید شهرداری همدان نباید تنها به خود اکتفا کنند بلکه باید همه امور مدیریت شهری و پروژه‌ها را با کارشناسان بررسی کنند.

فرماندار شهرستان همدان در پایان خاطرنشان کرد: در مسئولیت‌ها باید نگاه‌ها تکلیفی باشد و باید با دیده طمع نگریسته نشود چرا که در این صورت موفق نخواهیم بود.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول