اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت کهگیلویه خبر داد

امحای مواد آرایشی و بهداشتی غیر قابل عرضه در دهدشت

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه از کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر قابل عرضه با ارزش ریالی 2 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: این مقدار مواد در مراسمی امحاء خواهند شد.

امحای مواد آرایشی و بهداشتی غیر قابل عرضه در دهدشت

سید عبدالحسین موسویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از کشف مواد آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته با ارزش ریالی 2 میلیارد ریال در سطح شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این لوازم غیر بهداشتی طی مراسمی با حضور مسئولان شهرستان امحاء خواهند شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه با بیان اینکه این مواد از واحدهای فروش در سطح شهرستان جمع‌آوری شده است، افزود: تیم نظارت و بازرسی شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در مدت چهار ماه گذشته مواد آرایشی و بهداشتی غیر قابل عرضه را شناسایی و از بازار جمع‌آوری کردند.

موسویان با اشاره به فعالیت 77 مکان کسب در حوزه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی در کهگیلویه و با بیان اینکه در بازرسی‌های صورت گرفته، به سه واحد فروش تذکر کتبی داده شده است، ابراز داشت: تخلفات داروخانه‌ها نیز در کمیسیون ماده 11 بررسی و رسیدگی خواهد شد.

این مسئول هم‌چنین تعداد داروخانه‌های موجود در دهدشت را 11 باب برشمرد و با اشاره به فعالیت 16 واحد عطاری در بازار کهگیلویه تأکید کرد: واحدهای عطاری و داروخانه‌های موجود در شهرستان، به صورت مداوم مورد بازرسی و ارزیابی کیفی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به وجود بیش از 3 هزار و 300 رابط بهداشت در دهدشت، این افراد را پیام‌رسان بهداشت و سلامت در نقاط مختلف شهر دانست و افزود: رابطان بهداشت نکات بهداشتی را به خانواده‌ها و نیز در سطح مدارس گوشزد می‌کنند.

انتهای پیام/82016/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول