اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگوی خادمی با فارس مطرح شد

پول‌هایی که در پروژه‌های بی‌کیفیت به باد می‌رود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به ایرادات فنی چند پروژه از جمله ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: پول‌هایی هستند که در پروژه‌های بی‌کیفیت به باد می‌رود.

پول‌هایی که در پروژه‌های بی‌کیفیت به باد می‌رود

سید موسی خادمی بعد از نشست شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار داشت: از هم اکنون که بودجه‌های سال آینده در سرفصل‌های مختلف مشخص است، مدیران در همه دستگاه‌ها اقدام به مبادله موافقت‌نامه‌ها کنند که با تنگی وقت مواجه نشویم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه چه دلیلی دارد کارها را به روزهای آخر بسپاریم، تصریح کرد: امید است سال آینده بتوانیم چند پروژه مهم را تحویل مردم بدهیم تا احساس رضایت در جامعه تقویت شود.

وی با بیان اینکه مردم دنبال افزایش پروژه‌های نیمه تمام نیستند، افزود: وقتی پروژه بدون پشتوانه تعریف کنیم با حجمی از کارهای نیمه تمام روبرو می‌شویم که تا بخواهند تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرند، فرسوده شده و هزینه‌های بیت‌المال را به باد می‌دهند و تازه اگر تکمیل هم شوند هیچ رضایتی را در بین مردم به وجود نمی‌آورد.

خادمی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به ایرادات فنی چند پروژه از جمله ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: آدم از این به باد دادن پول‌های مردم غصه می‌خورد.

این مسئول، اهمال در انجام اصولی و با کیفیت پروژه‌ها را غیر قابل تحمل خواند و ابراز داشت: نباید حق کسی به ناحق ریخته شود، ولی از آن طرف نیز نباید اجازه دهید پیمانکار یا ناظری اینگونه با آبروی یک استان و سرمایه‌های آن بازی کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیش از 2 هزار و 800 مهندس عمران در این استان داریم، تاکید کرد: این‌ها ظرفیت‌های بزرگی است که باید به کار گرفته شود تا بتوانیم پروژه ‍‌های باکیفیت فنی داشته باشیم.

وی به بازدیدهای اخیر خود و افتتاح پروژه‌های دهه فجر خبر داد و عنوان کرد: در همین افتتاحیه نیز پروژه‌هایی بوده که کیفیت لازم و در خور شان مردم را نداشته، ولی در کنار آن پروژه‌هایی بوده که انصافا" در سطح قابل قبولی بودند.

خادمی این پروژه‌ها را در حوزه نوسازی مدارس دانست و از این اداره‌کل و مدیریت آن قدردانی کرد.

انتهای پیام/82005/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول