اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی‌ ولی فقیه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

غفلت در برابر دشمن ممنوع است

مسئول دفتر نمایندگی‌ ولی فقیه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید مواظب لحظه‌های غفلت بود، گفت: غفلت در برابر دشمن ممنوع است.

غفلت در برابر دشمن ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی عصر امروز در جمع  اقشار مختلف مردم و مسئولان با بیان این‌که تأکید همه انسان‌‌های ارزشی به ویژه مقام معظم رهبری بر اقتدا بر شهدا و زنده نگه داشتن یاد و نام آنها است، اظهار داشت: در این مقطع حساس از تاریخ تأکید مقام معظم رهبری بر تکیه بر اصول، مبانی و ارزش‌های انقلاب همچنین شهدا بوده و مردم و مسئولان نظام باید بر حفظ این ارزش‌ها که مدیون اصل مترقی ولی فقیه است، همت گمارند.

وی افزود: حفظ ارزش‌ها و مبانی انقلاب باید در همه شرایط از جمله نشست‌ها و مذاکرات مختلف وسط مسئولان نظام جمهوری اسلامی رعایت شود زیرا این یک تکلیف و قانون است.

مسئول دفتر نمایندگی‌ ولی فقیه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: سیاستمداران و مسئولان نظام در مذاکرات و نشست‌ها می‌توانند تاکتیک‌ها را تغییر دهند، اما اصول و مبانی تغییرناپذیر بوده و باید مستحکم بماند.

مسئول دفتر نمایندگی‌ ولی فقیه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مقام معظم رهبری میدان‌های دیپلماسی و مذاکره را همانند میدان‌های جنگ عنوان دانسته‌اند، عنوان کرد: ممکن است در یک جنگ یا مذاکره تاکتیک از قبل پیش‌بینی شده بنا بر شرایط جدید تغییر کند و این از قواعد جنگ است.

حسینی متذکر شد: ادبیات نرمش قهرمانانه مقام معظم رهبری تعبیر نوعی تغییر تاکتیک در مذاکرات است، تاکتیکی به دور از عدول از ارزش‌ها و عبور از خط قرمزها.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حفظ ارزش‌های انقلاب در مذاکرات، اذعان داشت: حفظ ارزش‌ها و عدول نکردن از خط قرمزهای نظام راز پیشرفت کشور است.

حسینی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مذاکرات گفت: اظهارات مقامات آمریکایی در جلسات خصوصی با مسئولان ایرانی با اظهارات آنها در بیرون از این جلسات متفاوت است پس باید مواظب لحظه‌های غفلت بود زیرا غفلت در برابر دشمن ممنوع است.

مسئول دفتر نمایندگی‌ ولی فقیه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، گفت‌: آنچه امروز سبب برون‌رفت و نجات کشور از برخی مشکلات است، تکیه بر نیروهای داخلی و نگاه به درون است.

حسینی خاطرنشان کرد: در همه زمینه‌ها تکیه و نگاه به توانمندی‌های نیروهای داخلی می‌تواند کشور را در مسیر رشد و تعالی قرار داد.

وی با اشاره به مطرح شدن اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری، تأکید کرد: امروز نظریه‌پردازان بزرگ اقتصادی از طرح این نظریه بزرگ برای نجات اقتصاد یک کشور توسط مقام معظم رهبری غرق در حیرت هستند.

حسینی اذعان کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت‌کشیدن نبوده بلکه به معنای استفاده بهینه از توانمندی‌ها و قابلیت‌های درونی کشور است.

انتهای پیام/82014/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول