اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد قزوین خبر داد

جمع‌آوری زعفران غیراستاندارد در بازار قزوین

مدیرکل استاندارد استان قزوین از توقیف و جمع‌آوری زعفران غیراستاندارد در بازار این استان خبر داد.

جمع‌آوری زعفران غیراستاندارد در بازار قزوین

محمودرضا طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در ادامه بازرسی از واحدهای صنفی استان قزوین در راستای طرح اجرای هماهنگ استاندارد در نیمه دوم بهمن ماه سال جاری تعداد قابل توجهی زعفران غیراستاندارد جمع‌آوری شد.

وی افزود: این محصول با نام تجاری پردیس بسته‌بندی شده در شرکت گلستان به دلیل کیفیت پایین و نداشتن نشان استاندارد ملی ایران، از سطح بازار استان قزوین جمع‌آوری شده است.

مدیرکل استاندارد استان قزوین ادامه داد: همچنین در راستای طرح اجرای هماهنگ استاندارد (طاها) در نیمه دوم بهمن ماه سال جاری در بازرسی‌های به عمل آمده از واحدهای صنفی استان مقادیر قابل توجهی کباب لقمه با نام تجاری 22000 رامسر، تولید صنایع غذایی رامسر و همبرگر 30 درصد با نام فرآورده‌های گوشتی قانع تولید شرکت تعاونی 712 تبریز به دلیل کیفیت پایین و نداشتن نشان استاندارد ملی ایران شناسایی و از سطح بازار این استان جمع‌آوری شد.

طاهری به هموطنان توصیه کرد: به منظور حفظ سلامت و ایمنی جامعه از مصرف هرگونه کالای بی‌کیفیت و غیراستاندارد جداً خودداری کنید.

مدیرکل استاندارد استان قزوین ضمن توصیه به هموطنان مبنی بر خودداری از خرید و مصرف کالاهای یادشده تأکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای غیراستاندارد مراتب را از طریق سامانه 1000001517 و یا با شماره تلفن 1517 به این اداره کل اطلاع دهند.

انتهای پیام/2667/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول