اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی اعلام کرد

چاپ کتاب‌‌های ادبی و فرهنگی برای کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: کتاب‌های ادبی و فرهنگی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان برای کودکان و نوجوانان به چاپ می‌رسد.

چاپ کتاب‌‌های ادبی و فرهنگی برای کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی

فریدون مصطفوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هدف از برگزاری جشنواره‌ها شناخت و تشویق گروه‌ها و افراد موفق در هر حوزه و تقویت توان مربیان و اعضا در بخش‌های مختلف است.

وی در خصوص اهمیت برگزاری جشنواره‌ها، بیان کرد: برگزاری جشنواره‌ها در واقع نوعی تعریف کیفی برای کمیت‌ها است.

مصطفوی خاطر نشان کرد: جشنواره‌های قصه‌گویی، نمایش عروسکی و جشنواره‌های هشت‌گانه‌ رضوی از مهم‌ترین جشنواره‌هایی است که در بخش‌های استانی، منطقه‌ای، کشوری و بین‌المللی در کانون برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در تمام این جشنواره‌ها تاکنون حضوری فعال و پررنگ داشته و در بخش‌های مختلف اعضا و مربیان رتبه‌های قابل توجهی کسب کرده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی اظهار داشت: کانون پرورش فکری استان چند کتاب را برای چاپ در دست بررسی و کارشناسی دارد که تا پایان بهار 93 به چاپ خواهند رسید.

این مقام مسئول افزود: مجموعه آثار اعضای ادبی، کتاب عروسک‌های آئینی و محلی و کتاب تحلیل نقاشی‌های جشنواره‌ نمادها و نشانه‌های رضوی از جمله آثاری است که در سال 93 چاپ خواهند شد.

انتهای پیام/61007/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول