اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد اردل خبر داد

پرداخت 176 میلیون ریال کمک‌ هزینه درمان به مددجویان اردل

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان اردل از پرداخت 176 میلیون ریال در قالب خدمات درمانی به مددجویان این شهرستان خبر داد.

پرداخت 176 میلیون ریال کمک‌ هزینه درمان به مددجویان اردل

نصرت‌الله موسایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون افزون بر 176 میلیون ریال در قالب خدمات درمانی به مددجویان شهرستان اردل پرداخت شده است.

وی مساعدت مالی به خانواده زندانیان را از دیگر اقدامات کمیته امداد امام خمینی برشمرد و گفت: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون به 14 خانواده زندانی مساعدت مالی شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان اردل افزود: به خانواده‌های زندانیان این شهرستان در سال‌ جاری 55 میلیون ریال کمک شده است.

موسایی خاطرنشان کرد: رسیدگی به امور نیازمندان و محرومان از اهداف مهم کمیته امداد امام خمینی است که امدادگران پرتلاش به طور جدی آن را پیگیری می‌کنند.

وی با اشاره به کمک‌های مردمی گفت: حامیان طرح اکرام و ایتام و محسنین طی 10 ماه گذشته کمک‌های خود را در قالب طرح‌های کمک هزینه جهیزیه و کمک به نیازمندان اهدا کردند.

موسایی افزود: این خدمات از قبیل کمک هزینه جهیزیه، تعمیر و ودیعه مسکن، درمان، خرید پوشاک، لوازم خانگی، ذبح گوسفند و کمک معیشتی بوده است.

انتهای پیام/68001/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول