اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

122/بهار92

خدابخشی: شناسایی استعدادهای مددجویان اولویت کمیته امداد است

مدیر کمیته امداد امام خمینی بیجار گفت: شناسایی استعدادهای خانواده‌های زیرپوشش مهم‌ترین اولویت این نهاد است.

خدابخشی: شناسایی استعدادهای مددجویان اولویت کمیته امداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، مجید خدابخشی پیش از ظهر امروز در جشن انقلاب که با حضور جمعی از مسئولان و 70 خانوار زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان در کانون فرهنگی تربیتی ولایت بیجار برگزار شد، اظهار کرد: حمایت از محرومین مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه توجه و حمایت محرومین اساس شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران است افزود: امام خمینی(ره) با هدف حمایت از محرومین و محرومیت‌زدایی مبارزه خود را علیه حکومت ظلم در ایران آغاز کرد.

به گفته خدابخشی، کمیته امداد به فرمان امام خمینی(ره) با هدف شناسایی محرومین و حمایت از این قشر آسیب‌پذیر جامعه تشکیل و با تلاش مسئولان و حمایت‌های مردم توانسته اقدامات قابل توجهی در این راستا انجام دهد.

وی با بیان اینکه ژرف‌اندیشی و بلند نظری امام راحل بر کسی پوشیده نیست گفت: مبارزه با کاخ‌نشینی و حمایت از محرومان و کوخ‌نشینان نمونه بارزی از ژرف‌اندیشی امام راحل بوده است.

مدیر کمیته امداد بیجار با اشاره به استعداد برخی از افراد زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان بیان کرد: شناسایی و حمایت صحیح از استعدادها و ظرفیت‌های ارزشمند که در برخی از خانواده‌های زیرپوشش وجود دارد مهم‌ترین اولویت این نهاد حمایتی برای توانمندسازی مددجویان است.

خدابخشی در پایان ایجاد بسترهای لازم برای توانمندسازی مددجویان را از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد بیجار عنوان کرد و گفت: تحقق این مهم نیازمند تلاش بیش از پیش فعالان این نهاد، تعامل و همکاری مسئولان و مشارکت مردم در برنامه‌های این نهاد دارد.

انتهای پیام/79015/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول