اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد همدان خبر داد

ایجاد 25 هزار شغل برای مددجویان کمیته‌ امداد همدان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان گفت: از 43 هزار خانواده زیر پوشش کمیته‌ امداد استان تاکنون 25 هزار نفر شغل برای مددجویان ایجاد شده است.

ایجاد 25 هزار شغل برای مددجویان کمیته‌ امداد همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حسن رضایی عصر امروز در جشن انقلاب شهرستان اسدآباد در جمع خانواده‌های زیر پوشش کمیته‌ امداد این شهرستان با بیان اینکه 43 هزار خانوار زیر پوشش این نهاد مقدس هستند، اظهار داشت: برای این 43 هزار خانوار 25 هزار نفر شغل ایجاد شده است.

وی بحث خودکفایی و توانمندسازی خانواده‌ها را در نهاد کمیته‌ امداد ضروری خواند و گفت: در سه دهه اول انقلاب نظر کمیته امداد و سازمان بهزیستی، معیشت خانواده‌های ایرانی و زیر پوشش این نهادها و تکمیل سبد کالایی این خانواده بود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد همدان افزود: رهبری برای ساماندهی کمیته امداد، سازمان بهزیستی و سایر دستگاه‌های حمایتی از شروع دهه چهارم انقلاب در راستای توانمندسازی خانواده‌های ایرانی و اشتغال آن‌ها دستور اکید داده‌اند

وی تصریح کرد: در این سه دهه در نهادهای حمایتی از جمله کمیته‌ امداد به دنبال تأمین معیشت خانواده‌ها بودیم که البته امروز در راستای توانمندسازی آنان اقدام کردیم.

رضایی افزود: یکی از طرح‌های کمیته امداد، توانمندسازی مردم با استفاده از طرح ایتام است که با استقبال عمومی مردم مواجه شده است.

وی افزود: حل مشکلات فرهنگی خانواده‌های زیر پوشش نمونه‌ای از این گونه به خودکفایی رسیدن‌ها است که می‌تواند جامعه را کمک کند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد همدان مهم‌ترین رکن مددجویان و درخواست‌های آنان را مشاوره صحیح دانست و گفت: با مشاروه صحیح مسیر خانواده‌ها را تغییر می‌دهیم.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه کمیته امداد، الگویی برای سایر کشورهای دنیا شده، خاطرنشان کرد: امروز کشورهایی مانند لبنان، پاکستان و دیگر کشورها از کمیته‌ امداد ایران الگو گرفته و به خودکفایی مردم می‌پردازند.

انتهای پیام/89008/ک20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول