اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

گسترش اسلام موجب اسلام‌هراسی استکبار شده است

امام جمعه شهرستان خلخال گفت: گسترش اسلام موجب اسلام‌هراسی استکبار شده است.

گسترش اسلام موجب اسلام‌هراسی استکبار شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خلخال، اظهار داشت: گسترش دین اسلام در دنیا موجبات نگرانی غرب و اسلام هراسی را در استکبار به وجود آورده است.

وی با اشاره به صدور حکم تاریخی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در محکومیت سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی، تصریح کرد: این اقدام یک کار حساب شده از سوی دشمنان برای تضعیف اسلام بود و آنها می‌خواستند در این کتاب چهره‌ای دیگر از اسلام، مسلمانان و پیامبر مکرم اسلام در مقابل دیدگان دنیا به نمایش بگذارند که با حرکت مدبرانه امام موجب حفظ قداست و ماندگاری اسلام، کتاب آسمانی قرآن و احترام مسلمانان شد.

رشتبری در بخش دیگری از سخنان خود به دشمنی دیرینه استکبار با ملت ایران اشاره کرد و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس و شهادت سید عباس موسوی دبیرکل حزب‌الله لبنان در سال 70 را تسلیت گفت.

این مسئول اضافه کرد: ملت ما در 35 سال گذشته شاهد حمایت‌های حضرت حق از ملت بوده که نمود عینی آن در هشت سال دفاع مقدس، طوفان شن و از بین بردن ترفند دشمنان در طبس و... به چشم دیده می‌شود.

وی با تشکر از حضور مردم غیرتمند خلخال در راهپیمایی 22 بهمن، متذکر شد: حضور 75 میلیون نفر ایرانی نشان از استقامت این مردم در برابر گزینه‌های روی میز آمریکاست.

رشتبری پیام مهم 22 بهمن را پاسخ به یاوه‌گویی آمریکا و ایادی تحت سلطه آن عنوان کرد و ادامه داد: ملت ایران در این حضور در عرصه داخلی از دولتمردان کشور انتظار عمده‌ای دارند و آن هم اینکه حافظ دستاورد شهدا، امام راحل و گوش به فرمان منویات مقام معظم رهبری در حفظ اساس و ریشه این ملت فهیم باشند.

امام جمعه خلخال از زحمات 17 ماهه فرماندار سابق تقدیر کرد و گفت: نهاد نماز جمعه همیشه پشتیبان کسانی است که خدمت به معاد و معاش مردم را در برنامه دارند و ما نیز در این راستا از مسئولانی که در مسیر ولایت، رهبری و تامین معاش مردم احساس وظیفه و امیدآفرینی می‌کنند، حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام/62008/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول