اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط یک پژوهشگر صورت پذیرفت

تشریح سبک زندگی اسلامی برای 700 تویسرکانی

سبک زندگی اسلامی در دو همایش «فائزون» و «لتسکنو الیها» برای مردم تویسرکان توسط یک پژوهشگر و روانشناس از قم در حوزه علمیه کوثر خواهران ارائه شد.

تشریح سبک زندگی اسلامی برای 700 تویسرکانی

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، پنج‌شنبه‌شب دو همایش با محوریت سبک زندگی اسلامی برای 700 نفر از مردم شهرستان تویسرکان با حضور حجت‌الاسلام علی‌احمد پناهی پژوهشگر حوزه‌های مختلف و دکترای روانشناسی از مؤسسه حضرت امام خمینی(ره) قم در محل حوزه علمیه کوثر خواهران برگزار شد.

همایش فائزون با محوریت «رستگاری در پرتو رهنمودهای تربیتی دینی» با شرکت مسئولان هیئت‌های مذهبی با همسران آن‌ها در محل سالن اجتماعات حوزه علمیه کوثر خواهران تویسرکان نخستین برنامه بود.

حجت‌الاسلام علی‌احمد پناهی در این همایش به موضوع روان‌شناسی ارتباطات با هدف واکاوی و بصیرت افزایی مدعوین برای دستیابی به رستگاری در پرتو آموزه‌های دینی پرداخت.

وی در خصوص نیازهای مادی و معنوی انسان، ابعاد و ارکان ارتباط و... برنامه‌ای تفصیلی برای مخاطبان ارائه داد.

همایش دوم با عنوان «لتسکنو الیها» با رویکرد مهربانی ارمغان همراه من، میزبان طلاب متأهل خواهر و برادر، نمایندگان کمیسیون امور بانوان و بسیج فرهنگیان و همسران آن‌ها بود.

سخنران این محفل راهبردی هدفمند نیز حجت‌الاسلام پناهی بود.

برنامه با تأکید بر رفتار و کردار درست همسران نسبت به هم و ارائه راهکارهای دینی انجام شد.

روز گذشته همچنین همایش‌های حبل‌المتین با رویکرد فروغ مذهب و تعالیم آن و کرامت‌باوری جوان برای دانش‌آموز دختر مقطع متوسطه و شجره طوبی با رویکرد کلید‌های یک زندگی پایدار برای جامعه زنان، گردان امام حسین(ع)، فرماندهان و اعضای شورای پایگاه‌های مقاومت و مربیان حلقه‌های صالحین همراه با همسران آن‌ها در مجتمع فرهنگی هنری فردوسی برگزار شد.

همایش‌های سبک زندگی اسلامی در تویسرکان پیرو سخنان مقام معظم رهبری با هدف نهادینه کردن شیوه درست زندگی اقشار مختلف جامعه مطابق با دین با همکاری دستگاه‌های مربوطه و حوزه علمیه کوثر خواهران و پشتیبانی مالی اصغر عبدالهی معاون اداره مالی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد.

این برنامه معنوی در حوزه علمیه کوثر و مجتمع فرهنگی هنری فردوسی بر سبک زندگی اسلامی به عنوان عامل سعادت و موفقیت انسان تاکید کرد.

انتهای پیام/89010/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول