اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

دورخیز تیم بسکتبال بانوان قزوین برای کسب عنوان قهرمانی

مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور درحالی برگزار می‌شود که تیم بسکتبال بانوان کشاورز قزوین برای قهرمانی در این مسابقات دورخیز کرده است.

دورخیز تیم بسکتبال بانوان قزوین برای کسب عنوان قهرمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دور رفت مرحله نهایی سوپر لیگ بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور درحالی امروز و فردا با حضور چهار تیم آرارات و کوشای تهران، شهرداری بندر عباس و کشاورز قزوین در تهران برگزار خواهد شد که تیم بسکتبال بانوان کشاورز قزوین که عنوان نایب‌قهرمانی و قهرمانی دو فصل اخیر این رقابت‌ها را در کارنامه به ثبت رسانده است، به دنبال افتخارآفرینی دیگری در این رقابت‌ها خواهد بود.

این چهار تیم به صورت دوره‌ای باید با یکدیگر رقابت کنند تا تکلیف تیم‌های اول تا چهارم مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور مشخص شود.

بر این اساس در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم‌های تهرانی آرارات با کوشا و شهرداری بندرعباس با کشاورز قزوین رقابت خواهند کرد و تیم‌های برنده این دو بازی جمعه روبه‌روی یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

البته تیم گاز تهران که همواره یکی از تیم‌های قدرتمند این مسابقات و یکی از مهم‌ترین رقیبان تیم بسکتبال کشاورز قزوین بوده است، در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل آرارات تهران شکست خورد تا از حضور در جمع چهار تیم پایانی این دوره از رقابت‌ها بازمانده باشد.

اما مهم‌ترین رقیب تیم بسکتبال کشاورز قزوین در راه قهرمانی بدون شک تیم آرارات تهران خواهد بود، تیمی که سال گذشته با نام تیم دانشگاه آزاد در مسابقات لیگ حضور داشت و توانست عنوان قهرمانی را در آخرین دیدار دور نهایی از چنگ تیم فعلی کشاورز که سال گذشته با نام بسکتبال ماکارونی جهان قزوین در لیگ شرکت کرده بود، در بیاورد.

افسانه حسن نایبی سرمربی تیم بسکتبال بانوان کشاورز قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین می‌گوید: شاکله اصلی بازیکنان تیم آرارات تهران را همان بازیکنان سال گذشته تیم دانشگاه آزاد تشکیل می‌دهند و به نوعی این تیم همان تیم قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور است که بدون شک جدی‌ترین رقیب تیم بسکتبال کشاورز هم در راه کسب قهرمانی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم بسکتبال کشاورز قزوین هم عزم خود را برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور جزم کرده است، عنوان می‌کند: با توجه به بازی‌های خوبی که شاگردانم در مرحله مقدماتی مقابل رقیبان به نمایش گذاشته‌اند، انتظار داریم که بتوانیم با ارائه یک بازی قابل قبول مقابل تیم آرارات به برتری دست پیدا کنیم تا با خیالی آسوده‌تر بازی برگشت خود را در قزوین مقابل این تیم پرستاره انجام دهیم.

حسن‌نایبی با اشاره به اینکه البته شاگردانم در دیدار مقابل تیم آرارات کار سخت و دشواری را پیش‌رو دارند، می‌گوید: خوشبختانه تمرینات خوب و منظمی را در هفته‌های اخیر پشت‌سر گذاشته‌ایم و کاملا برای رویارویی با حریفان خود در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر آمادگی لازم را داریم.

انتهای پیام/77004/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول