اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور

تیم بسکتبال هفت الماس از پتروشیمی ماهشهر پذیرایی می‌کند

در ادامه مسابقات سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم بسکتبال هفت الماس قزوین از تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر پذیرایی می‌کند.

تیم بسکتبال هفت الماس از پتروشیمی ماهشهر پذیرایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هفته بیست و دوم و پایانی مسابقات سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور در حالی فردا با برگزاری شش دیدار به پایان خواهد رسید که تیم بسکتبال هفت الماس قزوین از ساعت 16 فردا در سالن شهید بابایی قزوین پذیرای تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر خواهد بود.

تیم بسکتبال هفت الماس قزوین که در این فصل از مسابقات سوپرلیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور فراتر از انتظار ظاهر شده است، در حالی از میهمان جنوبی خود پذیرایی می‌کند که تا قبل از این دیدار عملکردی فوق‌العاده را از خود به نمایش گذشته است.

شاگردان محمدرضا اسلامی در تیم بسکتبال هفت الماس قزوین در حال حاضر با به دست آوردن 9 پیروزی و 12 شکست و کسب 30 امتیاز در جایگاه ششم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها و در کنار تیم‌های مطرح و نامداری همچون فولاد ماهان و ذوب آهن اصفهان، دانشگاه آزاد و مهرام تهران قرار گرفته‌اند، اتفاقی که قطع به یقین تحسین منتقدان و کارشناسان بسکتبال را در پی داشته است.

کمترین انتظار از تیم بسکتبال هفت الماس قزوین که در آغاز این فصل از مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به میدان رفت این بود که این تیم بتواند فقط خود را در رقابت‌های این فصل حفظ کند، اما روحیه جوانی و شادابی بازیکنان این تیم در کنار تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و از همه مهم‌تر وجود سرمربی کاربلدی همچون محمدرضا اسلامی به تیم جوان هفت الماس آنچنان خودباوری را تزریق کرد که این تیم خیلی راحت در جمع هشت تیم مرحله پلی‌آف قرار گرفت، اتفاقی که با توجه به حضور تیم‌های همیاری زنجان، صنایع پتروشیمی ماهشهر و تیم ریشه‌دار شهرداری گرگان در رده‌های پایینی جدول بیش از گذشته ارزش کار بازیکنان کم سن و سال هفت الماس را نشان می‌دهد.

محمدرضا اسلامی سرمربی تیم بسکتبال هفت الماس قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: بازیکنان تیم هفت الماس با وجود سن و سال پایین و تجربه کمتر به خوبی توانسته‌اند خود را به عنوان یک تیم جنگنده و با تعصب در لیگ معرفی کنند و جایگاه تیم نیز به خوبی این مسئله را اثبات می‌کند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه بازیکنانم در سه دیدار گذشته خود مقابل رقیبان فوق‌العاده ظاهر شدند، عنوان کرد: پیروزی مقابل تیم‌های ذوب آهن اصفهان، افرا خلیج فارس و نیروی زمینی در سه هفته متوالی موجب شد تا بازیکنانم شش امتیاز ارزشمند را کسب کنند و خود را به رده ششم جدول برسانند و حضور خود را هم به طور کامل در مرحله پلی‌آف این مسابقات تثبیت کنند.

وی با اشاره به دیدار فردای تیم هفت الماس مقابل تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر خاطرنشان کرد: با حمایت تماشاگران خونگرم قزوینی شک ندارم که بازیکنان جوانم یکی از بهترین بازی‌های خود را مقابل این تیم جنوبی به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/77004/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول