اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علی‌رغم برد در برابر نیروی زمینی

روزهای بد استقلال زرین قشم در لیگ بسکتبال ادامه دارد

تیم استقلال زرین قشم در پایان هفته بیست و دوم مسابقات سوپر لیگ بسکتبال کشور کماکان علی‌رغم هم‌امتیازی با تیم‌های افرای خلیج فارس و شهرداری گرگان در رتبه یکی مانده به آخر جدول این لیگ قرار دارد.

روزهای بد استقلال زرین قشم در لیگ بسکتبال ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، از سری مسابقات سوپر لیگ بسکتبال کشور در چارچوب هفته بیست و دوم، تیم استقلال زرین شب گذشته در ورزشگاه تختی قشم میزبان تیم قعر جدولی نیروی زمینی تهران بود و این بازی با نتیجه 78 بر 60 به سود نماینده هرمزگان به پایان رسید.

بوبن میتف سرمربی استقلال زرین در کوارتر اول با ترکیب ایوان کولویچ، رضا هنگام‌پور، عبدالصمد سرودی، سینا هادی‌زاده و مجتبی بردبار در مقابل نیروی زمینی پنج نفر اصلی در این دیدار را به میدان فرستاد.

تیم استقلال زرین قشم پس از مصدومیت رضا هنگام‌پور کاپیتان خوش آوازه هرمزگانی این تیم و با درخشش ایوان کولویچ و رضا شهبازنژاد با 15 امتیاز،‌ پنج ریباند و یک پاس گل چهارمین برد دور برگشت و ششمین پیروزی را به سود خود رقم زد.

استقلال زرین قشم در کوارتر اول و دوم با نتیجه 28 بر 14 و 23 بر 16 بر حریف خود غلبه کرد اما در کوارتر سوم نیروی زمینی و استقلال با نتیجه 20 بر 20 به تساوی رسیدند اما در کوارتر پایانی استقلال زرین با نتیجه قاطع 87 بر 60 میهمان خود را شکست داد.

شهرام پرنیاک سرداور، مهدی آقاجانی داور اول، محمدجواد زارع داور دوم و عبدالرضا مرحمتی ناظر فدراسیون این دیدار را قضاوت کردند.

علی‌رغم این برد تیم استقلال زرین قشم کماکان با قرارگیری در رده یازدهم جدول و بالاتر از نیروی زمینی تهران کماکان در معرض خطر سقوط قرار دارد.

این در حالی است که دیگر بازی‌ها در دربی شهر اصفهان دو تیم ذوب آهن و فولاد ماهان در سالن ملت با نتیجه مساوی 56 بر 56 به پایان رسید تا کار به وقت اضافه بکشد و در وقت اضافه، ذوب آهن توانست با نتیجه 69 بر 60 فولاد ماهان را شکست دهد؛ دانشگاه‌ آزاد با نتیجه 77 بر 73 از سد افرا خلیج فارس تهران گذشت، صدرنشین جدول پتروشیمی بندر امام با نتیجه 78 بر 61 رقیب سرسخت خود و تیم دوم جدول مهرام را شکست داد، در قزوین هفت الماس با نتیجه 69 بر 78 از پتروشیمی ماهشهر شکست خورد، تیم همیاری زنجان با نتیجه 67 بر 57 شهرداری گرگان را شکست داد.

تیم استقلال زرین قشم را در این دیدار، رضا شهبازنژاد، ایوان کولویچ، مجتبی بردبار، سینا هادی‌زاده، افشین آریاجو، رضا هنگام‌پور، وحید ذاکری، مهرداد لطفیان، فرهاد صبوری، مهدی مرادی‌نسب و صمد سرودی تاولا لاشپار همراهی کردند.

بوبن میتف سرمربی، نیکولا و اسیلف مربی و فرشید صادقی به عنوان سرپرست این تیم در این دیدار بودند.

تیم نیروی زمینی را در این دیدار سپهر فرامرزی، محمد شهریان، میلاد شکرایی، محسن محمدی، بهنام شبان، پوریا پیران، قباد دری، سید محسن صحراییان، علیرضا هنردوست، میر محمد میرفتاحی، جلال جلالی‌منش، پویا هاشمی و امیر صدیقی همراهی کردند.

علیرضا نیکورفتار سرمربی و سیف‌الله حیدرپور به عنوان سرپرست این تیم در این دیدار بودند.

انتهای پیام/88001/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول