اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم خبر داد

باشگاه ایثار قم نامزد میزبانی مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم از آمادگی این باشگاه برای قبول میزبانی بازی‌های مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در اسفند ماه خبر داد.

باشگاه ایثار قم نامزد میزبانی مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر

علی خوش‌رفتار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تکلیف تمام تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور مشخص شد و بازی‌های این مرحله در هفته اول اسفند ماه به انجام خواهد رسید.

وی ادامه داد: به لطف خدا و با همت و تلاشی که تمام اعضای باشگاه و تیم ایثار داشتند، این تیم بعد از پشت سر گذاشتن بازی‌های حساس و سرنوشت‌ساز مرحله چهارم مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به مرحله نهایی صعود کرد.

خوش‌رفتار افزود: بازی‌های مرحله چهارم از فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور در گروه‌های دوگانه به صورت همزمان روزهای 19 و 20 دی‌ ماه در قم و اهواز برگزار شد و ما در قم میزبان تیم‌های حاضر در گروه دوم مقدماتی بودیم که در نهایت از فرصت میزبانی به خوبی بهره برده و جواز صعود به مرحله نهایی را به عنوان صدرنشین گروه دوم کسب کردیم.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم گفت: این در حالی است که امسال هفت تیم در 2 گروه برگزارکننده دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور بودند و تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در گروه دوم رقابت‌ها در کنار نمایندگان زنجان، مرکزی و آمل حضور داشت.

وی عنوان کرد: تیم‌های حاضر در گروه اول مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور داداشی، کهریزک، پیام ارتباطات اصفهان و حفاری خوزستان بودند و سرانجام تیم‌های داداشی، پیام ارتباطات و هیئت خوزستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

خوش‌رفتار بیان داشت: در گروه دوم این مسابقات جایی که تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم، شهرداری آمل، همیاری شهرداری زنجان و آلومینیوم‌سازی اراک جای گرفته بودند، تیم ایثار قم در صدر جدول رده‌بندی ایستاد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله پایانی شد.

وی عنوان کرد: سایر تیم‌های مدعی صعود به مرحله نهایی بعد از انجام مرحله مقدماتی در پلی آف نیز به میدان رفتند که در نهایت از جمع تیم‌های حاضر در مرحله پلی آف تیم‌های هیئت مرکزی، پیام ارتباطات اصفهان و داداشی کهریزک نیز به مرحله نهایی رسیدند.

مدیر تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم اذعان کرد: ما آمادگی خود را برای قبول میزبانی دیدارهای مرحله نهایی به فدراسیون اعلام کرده‌ایم و امیدوارم در جلسه امروز این مهم مورد موافقت فدراسیون قرار بگیرد و بتوانیم همچون دوره گذشته از سوم تا پنجم اسفند ماه پذیرای تیم‌های حاضر در مرحله نهایی باشیم.

انتهای پیام/78002/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول