اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واکنش سرمربی تیم شهرداری گرگان به اظهارات مدیرکل ورزش گلستان

کبیر: «پاشا» درخصوص تعهداتش به بسکتبال هم بگوید

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با تاکید بر اینکه برای بومی‎گرایی در بسکتبال امکانات نیاز است، گفت: آقای «پاشا» درخصوص تعهداتش به بسکتبال هم توضیح دهد.

کبیر: «پاشا» درخصوص تعهداتش به بسکتبال هم بگوید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اسدالله کبیر بعد از ظهر امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگاران در خصوص اظهار نظر مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان مبنی بر عدم انجام تعهد سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای بومی‎ کردن بازیکنان تیم گفت: آقای پاشا زمانی که این حرف را می‎زند در خصوص تعهداتی که داده بود هم مطالبی را بیان کند.

وی ادامه داد: من قول داده بودم بین سه تا پنج سال تیم را بومی کنم و من که از سال 89 آمدم تا در گرگان این بومی‎گرایی را انجام دهد در تیرماه سال 90 توانستیم کلاس‎های آموزشی را راه‎اندازی کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: این تاخیر هم به این دلیل بود که کف سالن باید عوض می‎شد، سالن برای تمرین نداشتیم، خانه بسکتبال آماده نشده بود و مسائل مشابه دیگر.

سالن برای تمرین نداشتیم/سالن اختصاصی بسکتبال در اختیار فوتبال است

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: قول داده بودند که برای تیم‎های پایه به غیر از تیم شهرداری گرگان 50 میلیون تومان به ما بدهند که ما بتوانیم بچه‎ها را بسازیم.

کبیر افزود: در فروردین‌ماه سال 90 استعدادیابی را انجام دادیم و خروجی آن تیم نونهالان بود که در لیگ باشگاه‎های کشور نایب قهرمان شد و سال 91 تیم نوجوانان قهرمان کشور شد.

وی تاکید کرد: بعد از این متاسفانه سالن بسکتبال را از ما گرفتند و سالن را به هیئت فوتبال دادند؛ این سالن (سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان) برای بسکتبال ساخته شده ولی گرفتند و به هیئت فوتبال دادند.

کبیر متذکر شد: ما جا نداشتیم که تمرین کنیم و بازیکنان و مربیان ما متفرق شدند و آقایان می‎گویند که کبیر قول داده بود که در مدت سه سال بومی‌گرایی کند اما پنج سال زمان نیاز است تا امکانات داشته باشیم و سالن در اختیار بسکتبال باشد تا بتوانیم نتیجه مناسب را بگیریم.

بسکتبال دیر بازده است/باید در بسکتبال سرمایه‎گذاری شود

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: در این مدت علاوه بر اینکه پولی به ما ندادند از شهریه‎ای که از بچه‎ها می‎گرفتیم و باید به مربیان پول می‎دادیم هیئت بسکتبال برای مسابقات قهرمانی کشور از این پول‎ها استفاده می‎کرد.

کبیر عنوان کرد: حتی مربیان ما هفت ماه پول نگرفته بودند که شما قضاوت کنید آیا با این وضعیت می‎توان کاری انجام داد؟

وی متذکر شد: وقتی من یک قولی می‌دهم باید شرایط برایم فراهم باشد تا از من انتظار داشته باشند؛ حتی گفته شده که آقای «ایزدپناه» هم نتوانست به قولش در خصوص بومی‎گرایی عمل کند، چه امکاناتی برای وی در نظر گرفتید که می‎گویید نتوانست به تعهدش عمل کند؟

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: بسکتبال یک ورزش دیر بازده است و الان در نظر بگیرید که «روهام کبیر»، «مبین شیخی» و یا «کامیار صادق‎زاده» چند سال دیگر بازیکنان شش دانگ تیم‎های سوپرلیگی خواهند شد و الان چند سال است که در حال بازی بسکتبال هستند.

کبیر در پایان ادامه داد: اگر می‎خواهیم در بسکتبال نتیجه بگیریم باید برای این ورزش سرمایه‎گذاری کنیم و در همان ابتدا هم به آقایان گفتم که اولویت دوم من تیم بسکتبال شهرداری گرگان است و گفتند قبول و 50 میلیون تومان هم برای تیم‎های پایه بسکتبال می‌دهیم اما ...

انتهای پیام/83004/م40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول