اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 200 ناشر؛

دومین نمایشگاه کتاب جنوب کرمان در جیرفت افتتاح شد

دومین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان با حضور 200 ناشر در جیرفت گشایش یافت.

دومین نمایشگاه کتاب جنوب کرمان در جیرفت افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ظهر امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، امام جمعه، معاون برنامه‎ریزی فرماندار و سایر مسئولان محلی دومین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان در این شهرستان آغاز به کار کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه استانی کتاب جنوب کرمان از امروز تا 30 بهمن ماه به روی علاقمندان کتاب و کتابخوانی باز است.

حجت الاسلام سید احمد حسینی تصریح کرد: در این نمایشگاه بانک صادرات تا 2 میلیارد ریال بن کتاب بین مراجعه‎کنندگان توزیع می‎کند.

وی افزود: با هماهنگی‎های انجام شده، کتاب‎های نمایشگاه با 40 درصد تخفیف ارائه می شود که 20 درصد تخفیف آن توسط ناشران داده می‎شود.

حسینی با اشاره به اینکه سال گذشته 120 ناشر در نمایشگاه حضور داشته است، عنوان کرد: اما در نمایشگاه سال جاری 200 ناشر با 22 هزار و 500 عنوان کتاب حضور یافته‎اند.

وی با بیان اینکه 150 غرفه‎ در نمایشگاه واقع در حسینیه شهدای شهر جیرفت برای ارائه کتاب به علاقمندان راه‎اندازی شده است، ابراز داشت: وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی، مؤسسه نمایشگاه‎های فرهنگی هنری، نهاد دفتر امام جمعه، فرمانداری، سپاه، شورای اسلامی شهر، شهرداری، حوزه علمیه، دانشگاه‎ها و سایر نهادها و اداره‎های شهرستان جیرفت در راستای راه‎اندازی این نمایشگاه همکاری بسیار خوبی با ما داشتند.

حسینی عنوان کرد: در حاشیه نمایشگاه کتاب فعالیت‎های جنبی از جمله برپایی ایستگاه نقاشی و نشست‎های تخصصی ادبی با موضوع‎های مختلف حجاب و عفاف، انقلاب اسلامی، مهدویت، آسیب‎های اجتماعی، کتاب و کتابخوانی، نظام خانواده، شعر طنز و آیینی، داستان و ... است.

وی اذعان داشت: با توجه به نیروی انسانی و اعتبارات کم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تمام تلاش خود را انجام دادیم تا نمایشگاهی پربار راه‎اندازی کنیم.

حسینی بیان داشت: با این حال امیدوار هستیم که در سال‎های آینده نمایشگاه کتاب را با برنامه‎ریزی و کیفیت بهتر و حضور ناشران بیشتر افتتاح کنیم.

انتهای پیام/80001/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول