اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در دهمین ایستگاه کتاب /14

تخفیف 40 درصدی در نمایشگاه کتاب مازندران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری ‌از مردم برای حضور در نمایشگاه و استفاده از تخفیف 40 درصدی نمایشگاه کتاب مازندران دعوت کرد.

تخفیف 40 درصدی در نمایشگاه کتاب مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی سعیدی ساروی چهارشنبه شب در بازدید از دهمین نمایشگاه کتاب مازندران، اظهار داشت: مردم تشنه یادگیری هستند و نمایشگاه کتاب، فرصتی برای رفع این عطش است.

وی با بیان اینکه ماندگاری کتاب بر هیچ‌ کسی پوشیده نیست، بیان داشت: کتاب همیشه پابرجا است و هیچ‌چیز نمی‌تواند جایگزین کتاب شود.

سعیدی با دعوت از مردم برای حضور در نمایشگاه و استفاده از تخفیف 40 درصدی نمایشگاه کتاب مازندران، افزود: با توجه به تعطیلی مدرسه‌ها و حضور نیافتن دانش‌آموزان در نمایشگاه کتاب از سوی مدارس، بهتر است خانواده‌ها با فرزندان خود به بازدید از نمایشگاه کتاب بپردازند.

وی با بیان اینکه محل فعلی نمایشگاه کتاب، در مسیر دسترسی عمومی قرار دارد، یادآور شد: برای همین تصمیم بر این شد تا نمایشگاه در این مکان، برگزار شود.

سعیدی با اشاره به اینکه باید اهتمام جدی درباره محل نمایشگاه‌های فرهنگی در مرکز استان صورت گیرد، ادامه داد: اگر مرکز نمایشگاه‌های فرهنگی داشته باشیم بعضی از نمایشگاه‌ها را می‌توان به صورت دائمی برگزار کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب در هر ابعاد و اندازه‌ای، مورد توجه مردم است، گفت: با بهتر شدن شرایط جوی، استقبال مردم از نمایشگاه کتاب، بیشتر شده است.

انتهای پیام/86007/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول