اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در دهمین ایستگاه کتاب/27

امامزاده: نمایشگاه کتاب با همکاری کتابخانه‌های عمومی برگزار شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران گفت: اگر نمایشگاه کتاب با همکاری اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی برگزار شود می‌تواند برای غنی‌شدن گام‌های بلندی بردارد.

امامزاده: نمایشگاه کتاب با همکاری کتابخانه‌های عمومی برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اسماعیل امامزاده پیش از ظهر امروز در برگزاری دهمین نمایشگاه کتاب مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر در برگزاری نمایشگاه کتاب با اداره‌کل کتابخانه‌‌های عمومی تعامل به وجود بیاید این نمایشگاه‌ها می‌تواند نیازهای واقعی جامعه هدف را پاسخ دهد.

وی با اشاره به اینکه ما سالانه 3 میلیون و 700 هزار مراجعه کننده داریم که 3 میلیون و 250 هزار نسخه کتاب را به امانت می‌برند، گفت: منابع زیادی وجود دارد که مراجعه‌کنندگان تقاضای به امانت گرفتن این کتاب‌ها را دارند اما ما در اختیار نداریم.

امامزاده با بیان اینکه اگر برگزاری نمایشگاه کتاب، مبتنی بر نیازهای جدی جامعه هدف استان باشد کیفیت نمایشگاه افزایش می‌یابد، بیان داشت: اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی این نیازسنجی را از طریق نرم‌افزار در اختیار دارد و می‌تواند در این زمینه کمک کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران یادآور شد: اگر نمایشگاه کتاب با همکاری اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی برگزار شود می‌تواند برای غنی شدن گام‌های بلندی بردارد.

انتهای پیام/86007/ح20‌/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول