اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

235/ فجر انقلاب

نمایشگاه کتاب املش افتتاح شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی املش از افتتاح نمایشگاه کتاب با بیش از 300 عنوان و 700 جلد کتاب در محل این اداره با 15 درصد تخفیف تا پایان دهه فجر خبر داد.

نمایشگاه کتاب املش افتتاح شد

سید عباس موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در املش با اشاره به اینکه هنرمندان این شهرستان در مواقع بحرانی برف اقدام به اهدای خون کردند اظهار کرد: این عمل خداپسندانه‌ای است.

وی نقش هنرمندان املش در حرکت‌های انقلابی و مبارزه علیه رژیم ستم‌شاهی را همواره پررنگ خواند و افزود: در ایام دهه فجر نیز در کنار مسئولان و مردم به وظیفه انسانی و انقلابی خود عمل کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی املش از افتتاح فروشگاه و نمایشگاه کتاب و آثار خوشنویسی به مناسبت دهه مبارک فجر این شهرستان خبر داد.

وی گفت: فروشگاه محصولات فرهنگی و نمایشگاه کتاب با بیش از 300 عنوان و 700 جلد کتاب در کریدور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی املش برای استفاده دانش‌آموزان و مردم منطقه با بیش از 15 درصد تخفیف به نمایش گذاشته شد.

موسوی گفت: در کنار نمایشگاه کتاب نیز نمایشگاه 22 تابلوی خوشنویسی از هنرمندان فوق‌ممتاز و ممتاز این شهر نیز تا پایان دهه مبارک فجر دایر است.

وی برگزاری عصری با شعر انقلاب، اجرای دو نمایش صحنه‌ای و خیابانی در صورت مساعد بودن هوا را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی نقطه عطفی برای تمام ملل اسلامی است، تصریح کرد: کشورهای دنیا از انقلاب الگو گرفته و اقدام به برپایی جنبش‌ها و ایجاد انقلاب‌هایی می‌کنند.

وی وجود رهبری الهی امام خمینی (ره) را مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.

موسوی خاطرنشان کرد: پس از گذشت 35 سال از عمر با برکت انقلاب، امروز پرچم انقلاب در دست‌های مقام معظم رهبری همچنان برافراشته است تا به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) برسد.

انتهای پیام/2300/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول