اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در دهمین ایستگاه کتاب/21

ابراهیمی: شب شعر انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب مازندران برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، گفت: شب شعر انقلاب اسلامی از سری برنامه‌های بخش جنبی دهمین نمایشگاه کتاب مازندران امشب با حضور شاعران مطرح برگزار می‌شود.

ابراهیمی: شب شعر انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری دهمین نمایشگاه سراسری کتاب مازندران، اظهار داشت: در روزهای پایانی هفته و بهتر شدن شرایط جوی، شاهد افزایش بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب بودیم.

وی با اشاره به اینکه با شرایط جوی که داشتیم و با اینکه مازندران در بحران ناشی از برف به سر می‌برد، انتظار این حجم از بازدیدکنندگان را نداشتیم، گفت: مردم نشان دادند به کتاب علاقه‌مند هستند و در هر شرایطی، کتاب را تنها نمی‌گذارند.

ابراهیمی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب از ضروریات هر جامعه‌ای است، ادامه داد: کتاب، چارچوب زندگی انسان را شکل می‌دهد.

وی با اشاره به ایجاد غرفه‌های مختلف در دهمین نمایشگاه کتاب مازندران، گفت: بخش‌های نقاشی و قرائت قرآن و نماز برای کودکان دائر شده است و در کنار برگزاری نمایشگاه کتاب، سعی کردیم فضای شاد متناسب با آیین‌های ملی و مذهبی برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب به وجود بیاوریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه کتاب‌های مختلفی در نمایشگاه ارائه شده است، یادآور شد: تلاش ما بر این بود تا نیاز همه مخاطبان کتاب را تامین کنیم و کسی دست خالی نمایشگاه را ترک نکند.

وی با اشاره به اینکه بخش جنبی دهمین نمایشگاه کتاب مازندران هم از برنامه‌های متنوعی برخوردار  است، گفت: شب شعر انقلاب اسلامی از سری برنامه‌های بخش جنبی دهمین نمایشگاه کتاب مازندران امشب با حضور شاعران مطرح برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، دهمین نمایشگاه کتاب مازندران در کیلومتر هفت جاده ساری میاندرود از 14 بهمن در حال برگزاری است و تا 20 بهمن ادامه دارد، ساعت بازدید از نمایشگاه از 9 صبح تا 20 است.

انتهای پیام/86007/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول